Cuma 28.12.2018
Son Güncelleme: Cuma 28.12.2018

Onazi Trabzonspor’un ‘Atiba’sıydı

SABAH yazarlarından ilk yarının analizi

SORU 1 Trabzonspor ilk devrenin en iyi ekiplerinden biriydi ancak son hafta Onazi'yi sakatlığa kurban verdiler. Trabzonspor'un şampiyonluk şansını nasıl görüyorsunuz?
İSKENDER GÜNEN: Geçmiş yıllarda yapılan yanlış transferler sonucu içinden çıkılmaz mali bilançonun getirdiği zorunluluktan oluşan bir takım bu... Ve bu zorunluluk bir gerçeği ortaya çıkardı: Sözde yıldız transferlerle başarının gelme şansı yok. Bu takımın genlerine döndüğünde gelinen bu nokta sürpriz sayılmamalı. Yıllardır bir şeyi sürekli yazdım; Trabzonspor'u şampiyon yapan değerler kendi öz kaynaklarını potansiyel kılmaktır. Şampiyon olabilirler mi? Neden olmasın. Yalnız Onazi'nin sakatlanması da büyük bir boşluk oluşturduğu için yerine mutlaka transfer yapılması gerekiyor.
ÖMER ÜRÜNDÜL: Ligin ilk yarısında umut veren bir futbol sergilediler ama seyrek olsa da olumsuz performanslarını da gördük. En büyük eksikleri kontrol futbolunu uygulayamamaları. Oyunu tutamıyorlar, hep dikine oynamak da fizik olarak yıpratıcı oluyor. En son canlı örneği Beşiktaş maçındaki 55 dakika iyi oyundan sonra mahkum oynadıkları son 30 dakika. Ünal Karaman'ın devre arasında çalışma yapması lazım. Bana göre bir de önemli kayıpları var; Onazi... Yıldız olmasa da bazı oyuncular bir takımın olmazsa olmazıdır. Önceki yıllarda Atiba Beşiktaş için neyse Onazi de Trabzonspor için odur.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.