Giriş Tarihi: 12.01.2019

Bahis çılgınlığı futbolu bitiriyor

İki farklı grupta yapılan araştırma, gençlerin artık bahis oynamadıkları maçları izlemediklerini ortaya çıkarırken; maddi kayıpların intiharlara yol açtığı saptandı

Premier Lig'de dokuz kulüp, Championship'te ise 24 takımın 17 tanesinin göğüs reklamı sponsoru bahis şirketleri. Ve İngiltere'de şimdi bunun yasaklanması gündemde. Bath Üniversitesi'nden Dr. Darragh McGee'nin yaptığı araştırmada, özellikle gençlerin bahis bağımlısı haline geldiğini ortaya çıkardı. İki yıl boyunca 18-35 yaş arası iki grup üzerinde araştırma yapan Dr. McGee'nin elde ettiği bulgulara göre gençler artık birden fazla bahis oynamadılarsa maç bile izlemiyorlar ve bir çoğunun neredeyse 25 tane bahis şirketinde hesabı var. Futbol sohbetleri de yerini bahis konuşmalarına bıraktı.
ALKOLDEN DAHA TEHLİKELİ
Bunun en büyük sebeplerinden biri bahis şirketlerinin verdiği promosyonlar ve akıllı telefonlardaki uygulamalar. 40'tan fazla hesabı olduğunu söyleyen bir kişi, "Korner sayısı, sarı kartlar, hepsine oynuyorum" derken, bir başkası da iki arkadaşının bahis kayıpları yüzünden intihar ettiğini söyledi. Bir denek de bu alışkanlığın uyuşturucu ve alkolden daha kötü olduğunu ifade etti.
RAKAMLAR KORKUNÇ
Araştırmaya göre İngiltere'de Nisan 2017 ile Mart 2018 arasında bahislerde tam 14.4 milyar sterlin kaybedildi. Bu rakam bir önceki yıl 13.8 milyar sterlin idi... 14.4 milyar sterlinin 5.3 milyarlık kısmı canlı bahislerde oynandı. Bu istatistikte de bir önceki yıla göre yüzde 12.8'lik bir artış olduğu açıklandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.