Perşembe 17.01.2019
Son Güncelleme: Perşembe 17.01.2019

Ali Koç müjdeyi verdi: Transferler bitmek üzere

Sarı-lacivertli gündemi değerlendiren Ali Koç, müjdeyi verdi: Kadroya stoper, forvet arkası, sol açık, sağ açık ve santrfor takviyesi yapmak istiyoruz. En az 3, mümkünse 4 mevkiye transfer olacaktır. Şu an isim verebilirim ama imza atılmalı.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, FBTV'de katıldığı 'Camiaya Sesleniş' programında hem sarılacivertli gündemi değerlendirdi hem de ara transfer döneminin şifrelerini verdi. İşte Ali Koç'un ağzından Fenerbahçe'nin transfer dönemi için hedefleri:
Kadromuzu stoper, forvet arkası, sol açık, sağ açık ve santrfor alarak, güçlendirmek istiyoruz. Çalışmalarımız sürüyor.
En az 3, mümkünse 4 mevkiye transfer yapmak planlarımız arasında.
Aslında şu anda verebileceğim transfer haberleri var elimin altında ama imza atılmadan açıklamak istemiyorum.
U21 oyuncumuz Cebrail Akbulut da yakında kadromuzda olacak.
'KAMPANYA YAPACAĞIZ'
"Yakında düğmeye basıp Fenerbahçe için bir kampanya başlatacağız. Bu ekonomik yükün altından camiamızın desteği olmadan kalkamayız. Taraftarların yapacağı bir kampanyayı FFP için UEFA da kabul edebilir. Bunu 31 Ocak'ta görüşeceğiz ve öğreneceğiz."
'TAKIMA SENİ, BENİ KOYSAN DAHA FAZLA PUAN ALIRDI'
115 milyon Euro kaynak getirdik ama buradan 1 kuruş harcamadık transfere. FFP gereği sattığımız oyunculardan gelen parayla transferlerimizi yaptık.
İstemez miyiz 50-60 milyon Euro transfere harcayalım. Ama bu paraları harcadığı için kulübün ekonomisi bu hale geldi.
Takıma seni beni koy, Fenerbahçe bugün daha fazla puan toplardı.
Sağ bekimiz Şener'i Beşiktaş'a ya da başka bir kulübe teklif etmedik.
11 oyuncumuz kontratının son yılında. Aatif için Rizespor ile anlaştık ama Aatif henüz anlaşamadı. Biraz kızıyorum.
Slimani gibi bir forvetin son 26 şutunun kaleyi tutmaması anlatılabilecek bir şey değil. Erzurumspor maçında bilardo gibi yediğimiz son golü de kimse anlatamaz. Üzerimizde uğursuzluk var bence.
Ozan ile son konuşmamda ona, "Allah'ın verdiği meziyetleri iyi kullan. Sergen Hoca seni çok istiyor. Onun özelliklerini iyi değerlendir" dedim.
Ersun Hoca Jailson'dan çok memnun. Testleri çok üst düzeyde çıktı.
'PATRON COMOLLİ!'
Koç eleştirilerin odağındaki Fransız'a sahip çıktı
İdari menajer olarak Volkan Ballı'yı getirdik. Zaten kendisini herkes bilir, tanır.
Diğer taraftan yöneticimiz Selahattin Baki'yi de bu işler için atadık. Kendisi tribüncüdür, tribünden gelmektedir, işleri iyi bilir.
Comolli'nin gönderileceği haberleri çıktı... Hayır, sadece görev dağılımı oldu. Futbolun Fenerbahçe'de tek patronu sportif direktördür. O da Comolli'dir.
'YANAL İLE TAKIMA ÇOK İYİ HAVA GELDİ'
Ersun Hoca'yı getirdiğimiz için de eleştiriliyoruz ama iyi ki getirmişiz. Çok kısa bir zamanda takıma çok iyi bir hava geldi.
Ersun Hoca konusunda acele etmedik. Bir hafta oturup konuştuk. Tribüne oynamak için iş yapsaydık ilk başta getirirdik.
Fenerbahçe'nin başında olmayı Ersun Hoca için de bir şans olarak görüyorum. İnşallah çok istediği 4'üncü yıldızı burada takar ve uzun yıllar burada çalışır.
Takviye yapalım yapmayalım Yanal, bu takıma inanıyor. Ama takviye de yapacağız.
'VOLKAN GEÇ ANLADI'
"Volkan'ın geri dönmesi için neler yapması gerektiğini tek tek izah etmiştim. Ama Volkan ilk başlarda bir hamle yapmadı ya da o mesajı almadı. Ersun Hoca geldikten sonra ise takıma dönmek istediğini söyledi, gerekli hamleleri yaptı. Volkan açıklamasını antrenman sahasında yapmak istedi ama hava şartlarından dolayı kantine alındı."
'KEŞKE O GÜCÜM OLSA'
"Türkiye Bankalar Birliği ile TFF'nin projesini sonuna kadar destekliyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımızı ziyaret ettim ben. Tesadüfen bu konuyla aynı zamana denk geldi. Öyle bir şey söylendi ki, sanki bu proje Fenerbahçe için yapılıyor. Keşke Bankalar Birliği'ni Fenerbahçe için ayaklandırabilsem."
'COCU HARİKA İŞLER YAPACAK'
"Bugün baktığımız zaman Cocu transferinin hatalı olduğunu görüyoruz. Maalesef hem kulüp hem de ülke şartlarına uyamadı. Ona gerekli zamanı verdik, arkasında da durduk, ancak puan tablosundaki konumumuz kabul edilebilir değildi. Göreceksiniz ki ileride önemli bir kulüpte iyi işler yapacak. Hatta Barcelona'nın başkanı bana, 'Cocu, teknik adam arayışımızda kısa listemizdeydi' dedi. İnanıyorum Cocu ileride başarılı olacaktır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.