Pazartesi 11.03.2019
Son Güncelleme: Pazartesi 11.03.2019

Tarihi tersten yazdılar!

Ali Koç'un göreve getirdiği 3 teknik adam da dikiş tutturamadı. Bu sezon takımı çalıştıran Phillip Cocu, Erwin Koeman ve Ersun Yanal, yakaladıkları puan ortalamalarıyla Fenerbahçe'de son 20 yılın en kötü performanslarına imza attılar

Başakşehir karşısında sahadan eli boş ayrılan ve düşme hattı ile arasındaki mesafeyi açamayan F.Bahçe'de teknik direktör Ersun Yanal çıktığı 15 resmi maçta sadece 1,33 puan ortalaması yakalayabildi. Kurtarıcı olarak göreve getirilen deneyimli çalıştırıcı, bu değerde Fenerbahçe'de son 20 yılda görev yapan 16 teknik direktör arasında sadece Philipp Cocu'yu (0,93) geçebildi. Listenin son üç ismi de başkan Ali Koç döneminde bu sene göreve getirilen hocalar oldu. Cocu sonrası 9 maç takımı yöneten ve görevi Yanal'a bırakan Koeman, 1,33 ortalama ile Türkiye kariyerini sonlandırmıştı.

EN BAŞARILI İSİM İSMAİL KARTAL
Fenerbahçe ile 2014-15 sezonunda zirve yarışını son ana kadar götüren İsmail Kartal ise 46 maçta 2,13 puan ortalamasına ulaşarak listede zirveye oturdu. 2. sıraya ilk döneminde 134 maçta 2,12 puan ortalaması olan Daum yerleşti. Üçüncülük ise Aykut Kocaman ile Vitor Pereira'nın oldu.
26.7
Son dönemlerin en hızlı transfer sezonunu geçiren Fenerbahçe, sezon öncesinde ve devre arasında toplam 16 transfer için 26.7 milyon Euro harcadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.