Giriş Tarihi: 20.03.2019

Alberto Bartali etkisi!

Sezonun ilk yarısında fiziki açıdan iyi durumda olmayan Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nin en az koşan takımları arasındaydı. Ancak İtalyan kondisyoner Alberto Bartali'nin göreve getirilmesiyle her şey değişti. İyi bir devre arası kampı geçiren ve kumda çalışarak güçlenen futbolcular, ligin ikinci yarısında koşu mesafesini artırdı. Bursa deplasmanında Muslera dışında 90 dakikayı tamamlayan 7 oyuncu da 10 km'den fazla koştu. Sezonun ilk yarısında oyun temposu düşük olduğu için Linnes ve Sinan Gümüş'e formayı kaptıran Mariano-Feghouli, 10.8 km ile Galatasaray'ın en çok koşan iki ismi oldu. Takım olarak 110 km'ye yakın koşan sarı-kırmızılılarda İtalyan kondisyoner Bartali'nin etkisi her maç daha fazla hissediliyor.
9 ASLAN MİLLİ TAKIMA GİTTİ
Bursa deplasmanından zaferle dönen Galatasaray'da üç günlük izin devam ediyor. Yarın akşam Florya'da toplanacak sarı-kırmızılılar, milli takımlarından davet alan 9 oyuncusundan (Emre Taşdemir-Türkiye, Muslera-Uruguay, Belhanda-Fas, Linnes-Norveç, Ndiaye ve Diagne- Senegal, Onyekuru-Nijerya, Luyindama-Kongo, Feghouli- Cezayir) yoksun çalışacak.
GALATASARAY TAKIM HALİNDE PFDK'LIK
Galatasaray, 2-0 geriden gelip 3-2 kazandığı Bursaspor maçında 6 futbolcusu sarı kart gördüğü için takım halinde sportmenliğe aykırı hareketten Futbol Disiplin Talimatı'nın 40. maddesi uyarınca PFDK'ya sevk edildi. Sarı-kırmızılılar, saha olayları nedeniyle de 52. madde uyarınca PFDK'lık oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.