Perşembe 28.03.2019

Anadolu bağrına bastı

Son dört yılda Anadolu’nun 5 farklı şehrinde 19 karşılaşma oynayan Ay- Yıldızlı ekip, yüzde 40’ı kadın ve çocuklar olmak üzere 633 bin taraftar sayısına ulaştı. Tribünlerin doluluk ortalaması 33 binin üzerine çıktı

İstanbul'da oynadığı maçlarda beklediği desteği bulamayan A Milli Takım, Anadolu'da büyük bir sevgi ile kucaklanırken ortaya çıkan rakamlar da aradaki farkı gösterdi. 2015 yılından bu tarafa Anadolu'da 19 maç oynayan A Milli Takım, bu karşılaşmalarda yüzde 40'ı kadın ve çocuk olmak üzere 633 bin kişi tarafından izlendi. Milliler, son Moldova karşılaşmasını da 32 bin 500 taraftar önünde yüzde 100'lük doluluk oranıyla Eskişehir'de oynadı. Ay-yıldızlılar büyük destek aldığı Anadolu şehirlerinde 33 bin 328 tribün doluluk ortalamasına ulaştı. Milli Takım, bu dönemde Eskişehir, Antalya, Konya, Rize ve Trabzon'da sahne aldı.
İSTANBUL'DA STATLAR DOLMADI
A Milliler, Anadolu'da çıktığı maçlarda 657 bin 264 koltuğun 633 bin 233'ünü doldurdu ve yüzde 96 gibi yüksek bir yüzde yakaladı. Milli Takım son beş yılda İstanbul'da 6 maça çıkarken şehrin en yoğun bölgelerinden olan Kasımpaşa'da oynanan Türkiye-Bulgaristan maçını 6 bin 492 kişi yerinden izledi.
19 MAÇTA 10 GALİBIYET
ANADOLU'DA oynanan maçlar A Milli Takım'ın performansını da etkiledi. Ay-Yıldızlılar, son 4 yılda Anadolu'da oynadığı 19 maçta 10 galibiyet, 5 beraberlik, 4 yenilgi aldı. Bu değer Millilerimizin İstanbul'da sahaya çıktığı son 19 maçta ise 10 galibiyet, 3 beraberlik, 6 yenilgi olarak tabelaya yansıdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.