Giriş Tarihi: 15.5.2019

Ya Mircea Lucescu ya Abdullah Avcı

Seçimi atlatan Beşiktaş’ta gündemin birinci maddesi yeni teknik direktör. Başkan Fikret Orman’ın gönlünde Mircea Lucescu var... Yönetimde ise Abdullah Avcı ismini ön plana çıkaranların sayısı oldukça fazla

Olağan genel kurulun ardından siyah-beyazlı camiada gözler teknik direktör konusuna ve transfer çalışmalarına çevrildi. Öncelikli olarak hoca sorununu çözmek isteyen Beşiktaş'ın adı Mircea Lucescu ve Abdullah Avcı'nın yanı sıra Sergen Yalçın, Samet Aybaba ve Okan Buruk gibi isimlerle anılıyor. Sporseverlere ilk olarak SABAH'ın duyurduğu Lucescu, başkan Fikret Orman'ın bir numaralı adayı. Hatta taraflar arasındaki ön görüşmede prensip anlaşmasına da varıldı. Ancak yönetim kurulu üyelerinin önemli bir bölümü, Rumen teknik adamın 73 yaşında olması nedeniyle Abdullah Avcı ismini öne çıkarıyor. Beşiktaş'ın ligin sona ermesinin ardından Avcı ile masaya oturması bekleniyor.
MİRCEA LUCESCU
Rumen hoca, en güçlü adaylardan birisi. Taraflar arasındaki ilk görüşmeler de olumlu sonuçlandı.
ABDULLAH AVCI
Beşiktaş, tecrübeli hocayla temas için Başakşehir'in ligdeki durumunun netleşmesini bekliyor.
SERGEN YALÇIN
Taraftar, eski yıldızını takımın başında görmek istiyor. Ancak kendisine resmi bir teklif gitmedi.
SAMET AYBABA
Beşiktaş'ta 'Feda' döneminin hocası olan Aybaba, Bursa'dan ayrıldıktan sonra takım çalıştırmadı.
OKAN BURUK
Rizespor'u ikinci yarıda şaha kaldıran 'Galatasaray orijinli' Buruk, başarısı nedeniyle gündemde.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.