Pazar 21.07.2019

Dünya Trabzonspor'u konuştu

Bordo-mavililerin yeni forması için hazırladığı kısa film dünya çapında 4 milyon izleyiciye ulaştı; Barça’nın yıldızı Pique de videoyu paylaşanlar arasında yer aldı

Trabzonspor'un "Keşan" desenli gri formasının tanıtım videosu dünya çapında ilgi gördü ve 5 milyona yakın izlenme sayısı yakaladı. Sadece Trabzonspor taraftarları değil Türkiye ve dünyadaki birçok futbolsever tarafından da beğeniyle izlenen video paylaşım rekorları kırdı. Barcelona'nın yıldızı Pique de 19.4 milyon takipçisine twitter hesabından viedoyu paylaşırken, alkış emojisini kullandı. Göztepe'de forma giyen Castro da Pique'nin paylaşımına "Türkiye'de futbol seviliyor. Ve tanıtımdaki futbolcu 10 numara Abdülkadir, Türkiye'nin Messi'si. Barcelona onu izlemeli" mesajını yazdı.

FORMALAR KAPIŞ KAPIŞ

Tanıtımın ardından yöneticiler de forma satın alma konusunda yarışa girdi. Başkan Yardımcısı Ertuğrul Doğan ile Yönetim Kurulu üyesi Sertaç Güven 1461'er adet forma satın alarak kimsesiz çocuklara dağıtacaklarını duyurdu. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank ise 61 adet forma alacağını açıkladı. Bordo-mavili taraftarlar, dün satışa çıkan formaya büyük ilgi gösterdi ve ilk gün 20 bin satış yapıldı.

Teşekkürler Pique

Gerard Pique'nin paylaşımı sonrası Trabzonspor bir teşekkür mesajı yayınladı. Paylaşımda, "Teşekkürler! Sana ve sevgili ailene gri formamızdan göndereceğiz. Bordo-mavili Trabzonspor'dan, bordo- mavili Barcelona'ya selamlar" ifadelerine yer verildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.