Cuma 18.10.2019

Evinde fırtına

Trabzonspor 17 Şubat 2019'dan bu yana iç sahada kaybetmiyor. En son geçen sezon Alanyaspor'a 2-0 yenilen Karadeniz ekibi sonrasında iç sahada 8 maçta 22 puan topladıyıp bu süreçte rakiplerine Trabzon'da nefes bile aldırmadı

Trabzonspor evinde oynadığı maçlarda rakiplerine kâbus oldu. İç sahada en son 17 Şubat 2019'da Alanyaspor'a 2-0 yenilen bordo-mavililer, ardından ligde 8 ve dışarıda 11 olmak üzere 19 karşılaşmaya çıktı. 19 maçlık periyotta tek mağlubiyet alan Trabzonspor, iç sahada 8 maçta 22 puan toplarken, deplasmanda ise 11 mücadelede hanesine 20 puan yazdırdı.
Bordo-mavililer 2019-20 sezonunun geride kalan 7 haftalık bölümünde evinde oynadığı 3 maçın 2'sini kazanıp birinden beraberlikle ayrılarak 7 puan kazanırken, deplasmanda oynadığı 4 maçta 1 galibiyet, 1 mağlubiyet ve 2 beraberlikle 5 puan topladı.
BORDO-MAVİ REKOR! 32 BİN KOMBİNE SATILDI
Bordo-mavili kulüp kombine satışında rekor kırdı. 32 bin kombine bilet satan Karadeniz ekibi, 15 milyon TL kazandı. Geçen sezon 25 bin kombine satan Trabzonspor, bu sezon hem seyirci sayısını hem de gelirini artırırken kulüp de resmi siteden şu açıklamayı yaptı: "2019-2020 futbol sezonunda sahamızda oynayacağımız resmi maçlarda geçerli olan kombinelerinin genel satışı bitmiştir. Tüm taraftarlarımıza ilgi ve desteklerinden dolayı teşekkür ederiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.