Perşembe 24.10.2019

Fenerbahçe’nin farkı Türkler

Küme düşme korkusu yaşadığı geçen sezonun ardından kadrosunda önemli değişiklikler yapan Fenerbahçe, istikrarı Türk oyuncularla yakaladı. Sarı-lacivertliler, bu yıl ligde Türkler’e 3283 dakika şans verirken, son iki senenin şampiyonu Galatasaray’da bu süre 1317 dakika.

Fenerbahçe için geçtiğimiz yıl, tarihinin en kötü sezonlarından biriydi. Uzun süre küme düşme hattında kalan sarı-lacivertliler son haftalarda yakaladığı galibiyet serisiyle ligi 6. sırada tamamlamıştı. Ve transfer sezonunda kadrodan çok sayıda oyuncu ayrıldı, büyük değişim yaşandı. Ancak sarı-lacivertliler sadece 1 transfer dönemiyle yeniden şampiyonluğa oynayacak hale geldi. Fenerbahçe'nin kısa sürede ayağa kalkmasındaki perde arkası, Türk oyuncuların yüksek performansı oldu...

GALATASARAY YÜZDE 40'I GEÇEMEDİ

Sarı-lacivertliler, bu sezon ligin ilk 8 haftası itibariyle 11 Türk futbolcuya toplam 3 bin 283 dakika süre verdi. Son iki yılın şampiyonu Galatasaray'da ise bu süre 1317 dakikada kaldı. Buna göre Galatasaray, Türk oyunculara Fenerbahçe'nin yüzde 40'ı kadar süre verdi. Fenerbahçe teknik heyeti, yeniden ayağa kalkma sürecinde, başta Kaptan Emre ve Ozan Tufan olmak üzere Türk oyuncuların takıma olan aidiyetinin çok önemli olduğunun altını çiziyor. Mevcut yabancı kuralına rağmen büyük takımların, farkı ellerindeki Türk oyuncu rotasyonuyla yaratabileceğini düşünen teknik ekip, gelecek yıl yerli rotasyonunun genişletileceğini ifade ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.