Salı 28.01.2020

İşte rakamlarla Galatasaray'ın yükselişi

Galatasaray teknik direktörü Fatih Terim’in gündemi sarsan ‘Zorlu’ mesajı takımı da ateşledi. Twitter'daki paylaşımın ardından sarı kırmızılı ekip oynadığı 5 maçtan 4 galibiyet ve 1 beraberlik çıkarttı. Galatasaray ayrıca tüm kritik değerlerde de yükselişe geçti.

Fatih Terim'in 2. yarının zorlu geçeceği twiti sonrası Galatasaray oynadığı beş maçı da kaybetmedi. Takımın topla oynama, şut, isabetli şut, pas, atılan ve yenilen goller gibi çok sayıda değeri gelişim gösterdi.


Sezonun ikinci yarısının zorlu geçeceği twiti sonrası çıktığı beş maçta dört galibiyet, bir beraberlik alan Galatasaray, ligde üç maçta da iyi futbolla kazandı. Takımın performans değerleri de tavan yaptı. Sarı- kırmızılı takım, savunmasıyla ünlü Konyaspor'a deplasmanda üç gol atmayı başarırken, twit sonrası başka bir takım haline büründü. Terim yönetiminde 'Zorlu' mesajı öncesi topa sahip olma oranı yüzde 59,3 olan Cimbom, bu değerini yüzde 63'e yükseltti. Takım maç başına şut değerini yüzde 28 artırırken, 12,5'den 16'ya çıkardı. Galatasaray'ın isabetli şut karnesi de yüzde 51,4 artarak 4,18'den 6,33'e çıktı.

DAHA FAZLA PAS DAHA FAZLA GOL

Sarı-kırmızılı ekibin pas karnesi de geliştim sergiledi. Cimbom 426 olan isabetli pas karnesini 480'e çıkarırken, öncesinde 1,12 olan gol ortalamasını da 3,33'e çıkardı. Özellikle Emre Akbaba'nın takıma gelmesiyle hücumda yükselişe geçen sarı-kırmızılı ekibin yediği gol ortalaması da düştü. Fatih Terim'in talebeleri maç başına 0,93 gol yeme ortalamasına sahip olmasına rağmen bu tablo Antalya, Denizli ve Konyaspor maçlarında 0,33'e düştü ve sadece bir gol yedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.