Giriş Tarihi: 28.03.2020

İngiltere Premier Lig'de dev corona virüsü zararı

İngiltere Premier Lig’in oynanmadığı her ay kulüplerin zararı katlanarak artacak. Ligin Ağustos'ta başlaması öngörülürken Enders Analysis raporuna göre Premier Lig abonelerinin üyeliklerini askıya almaları halinde her ay yayıncı iki kuruluşun zararı 250 milyon pound (1 milyar 975 milyon TL) olacak.

Dünyanın en çok izlenen ligi İngiltere'de en az hasarla çıkış yolu aranıyor. Kalan maçların oynanmaması hem lig sıralamasını etkileyecek hem de mali olarak takımları büyük bir zarara uğratacak. 30 Nisan'a kadar verilen arada lig yönetimi çare ararken İngilizler de Haziran ayında maçların yeniden başlamasının hayalini kuruyor. Ancak dün ortaya çıkan bir rapor herkesi şaşırttı...

Juventus eski başkanından Cristiano Ronaldo için sert sözler

Ligin Ağustos'ta başlaması öngörülürken Enders Analysis raporuna göre Premier Lig abonelerinin üyeliklerini askıya almaları halinde her ay yayıncı iki kuruluşun zararı 250 milyon pound (1 milyar 975 milyon TL) olacak. Bu kayıp, kulüplerin de bütçelerine büyük darbe vuracak.
PREMİER LİG'DE MAÇLAR 15.00'TE BAŞLAYACAK!
İngiltere Premier Lig'de sezonun devam etmesi halinde yayıncılar da maçları nasıl yayınlayacakları konusunu görüşüyor. Sıkıştırılmış fikstür oynanması halinde kalan haftalar için düşünülen maçların tamamının cumartesi 15.00'te oynanması. Sky Sports and BT Sport, konuyu görüşürken kulüpler de bu teklife sıcak bakıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.