Perşembe 16.04.2020 22:40
Son Güncelleme: Perşembe 16.04.2020 22:46

İşte UEFA'nın Şampiyonlar Ligi planı

23 Nisan tarihinde video konferans yoluyla gerçekleştirilecek olan toplantı öncesi, UEFA'nın Şampiyonlar Ligi için tasarladığı plana dair ilk bilgiler gelmeye başladı. UEFA, Avrupa'nın 1 numaralı futbol organizasyonunun şampiyonu belirlemek için 2 seçenek üzerinde duruyor.

Corona virüsü (Covid-19) salgını sebebiyle yerel ligler ve uluslararası futbol organizasyonları bir süredir oynanamazken, gözler 23 Nisan'da yapılacak toplantıya çevrildi. UEFA'nın, video konferans yöntemiyle ve 55 ülke federasyonunun katılımıyla gerçekleştirilecek toplantıda önemli kararlar alması bekleniyor.

BBC'nin haberine göre İstanbul'daki Şampiyonlar Ligi finalini 29 Ağustos, Polonya'nın Gdansk şehrindeki Avrupa Ligi finalini ise 26 Ağustos'ta oynatmayı planlayan UEFA, Şampiyonlar Ligi'nde çeyrek final ve yarı final turları için iki seçenek üzerinde duruyor.

Bunlardan ilki çeyrek final ve yarı final maçlarını iki ayaklı olarak temmuz ve ağustos aylarında oynatmak.

İkinci seçenek ise bu müsabakaları, yerel liglerin sona ermesinin ardından tek ayaklı olarak bir hafta içinde oynatmak.

Süper Lig devine Nijeryalı golcü! Club Brugge... Galatasaray'da indirim paketi hazır! İşte yeni maaşlar

AVRUPA LİGİ'NDE DURUM BELİRSİZ

UEFA, temsilcimiz Medipol Başakşehir'in de mücadele ettiği Avrupa Ligi için ise henüz bir karara varamadı. Son 16 turu rövanş maçlarının oynanmadığı turnuva için UEFA'nın arayışları sürüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.