Perşembe 30.07.2020 19:46
Son Güncelleme: Perşembe 30.07.2020 19:47

İşte Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki muhtemel rakipleri

Trabzonspor'un UEFA'dan aldığı Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası CAS tarafından onanması sonrası Beşiktaş Şampiyonlar Ligi'nde ön eleme oynama hakkı kazandı. Siyah-beyazlıların muhtemel rakipleri de belli oldu.

Trabzonspor'a UEFA tarafından verilen 1 yıl Avrupa'dan men cezası Uluslararası Spor Tahkim Mahkemesi tarafından onanması sonrası Şampiyonlar Ligi ön eleme bileti Beşiktaş'a geçti. Beşiktaş'ın Devler Ligi ön elemesi oynarsa muhtemel rakipleri belli oldu.

İkinci turdan başlayacak olan siyah beyazlılar, seri başı konumunda olacak. Bu turun geçilmesi halinde seri başı olma avantajı 3. turda da devam edecek.

Buna göre Beşiktaş'ın 2. turdaki olası rakipleri şöyle:

PAOK (Yunanistan)

AZ Alkmaar (Hollanda)

Lokomotiv Zagreb (Hırvatistan)

Siyah beyazlılar bu turu geçerse, 3. turdaki olası rakipleri de şöyle:

Krasnodar (Rusya)

Viktoria Plzen Çekya)

Rapid Vien (Avusturya)

Stade Rennais (Fransa)

PLAY-OFF TURUNDA SERİ BAŞI GİDEBİLİR

Beşiktaş kendisini play-off turuna atabilirse daha zorlu ekiplerle karşılaşabilir.

Alttan kendisi gibi Benfica ve ve Dinamo Kiev de gelirse, bu durumda siyah beyazlıların seri başı olma şansı kalmayacak. Beşiktaş ya Benfica ya da Kiev ile eşleşecek.

DEV GELİR

Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi'nde gruplara kalırsa en az 27 milyon Euro kazanacak. Siyah-Beyazlılar'ın bunun için 2 ön eleme ve 1 play-off turu geçmesi gerekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.