Salı 11.08.2020
Son Güncelleme: Salı 11.08.2020

Favori Cisse plase Balotelli

Beşiktaş, son iki sezonun gol makinesi Papiss Cisse üzerinde yoğunlaştı, B planı ise hırçın yıldız Mario Balotelli. Bu sezon ligde 22 gol atıp krallığı kıl payı kaçıran Cisse’nin Türkiye’yi bilmesi avantajı, imza parası istemesi ise dezavantajı. Yönetim, Senegalli forveti istediği ücrete çekemezse olayları nedeniyle soru işareti yaratan Mario Balotelli’nin işini bitirecek

Beşiktaş Yönetimi, forvet hattındaki boşluğu doldurmak için çalışmalarını sürdürürken yıldız isimler de masada. Ancak yönetimin ilk hedefi ligi tanıyan bir forvet: Papiss Cisse… Alanyaspor ile ligde 22 gol atan, bir önceki sezonda ise 16 kez fileleri sarsan Senegalli oyuncunun şu anda bonservisi elinde… Sergen Yalçın'ın 35 yaşında olmasına rağmen oyunu Cisse'den yana kullandığı ve ligi tanıyan, takıma hemen adapte olabileceğini düşündüğü deneyimli golcüyü istediği öğrenildi. Yönetimin görüşmelerde finale geldiği Balotelli'nin kaderi ise Cisse'ye bağlı. 30 yaşındaki İtalyan golcü Brescia ile yollarını ayırırken Beşiktaş'ın teklifini de kabul etti. Ancak Balotelli'nin hırçın yapısı, saha dışı olayları nedeniyle yönetim, önceliği Cisse olarak belirledi. Oyuncunun istediği imza parası ise siyah-beyazlıların frene basmasına neden oldu. Yönetim Cisse'yi makul seviyeye çekemezse Balotelli'yi renklerine bağlayacak.

Beşiktaş'ın Balotelli teklifi belli oldu Beşiktaşlı Vida Premier Lig yolcusu! Beşiktaş'a Rıdvan Yılmaz piyangosu! İşte o teklif

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.