Giriş Tarihi: 10.02.2021

Uğurcan kendini aştı

Avcı öncesi maç başına 2 gol yeme ortalamasında kalan Trabzon kaptanı, yeni hocasıyla yükselişe geçip maç başına 0.6’yı yakaladı

Eddie Newton'la savunmasında sorunlar yaşayan Trabzonspor'da, Abdullah Avcı'nın gelişiyle Uğurcan Çakır'da da değişim yaşandı. 24 yaşındaki kaleci, Avcı öncesi ilk 8 maçta 7 kez sahaya çıkarken kalesinde 14 gol görmüştü. Teknik direktör değişikliği sonrası Uğurcan Çakır, 15 karşılaşmada sadece 9 gol kalesinde görürken, maç başı gol yeme ortalamasını da 2'den 0.6'ya düşürdü. Uğurcan, 8 maçta da kalesini gole kapattı.
YENİ LİDER BAKASETAS
TRABZONSPOR'UN yeni transferi Bakasetas, son iki lig maçında ortaya koyduğu performans ve attığı gollerle takımın yeni lideri konuma geldi. Artık takımın hücum organizasyonlarında Yunan oyuncu, yönetici görevini de üstlenecek.
KASAYA PARA YAĞDI: 35 MİLYON TL GELDİ
TRABZONSPOR'UN üst üste aldığı başarılı sonuçların ardından ekonomik olarak da önemli kazanımlar oldu. Bordo-mavili takım, galip geldiği maçların ardından kasasına yaklaşık 35 milyon TL girdi sağladı. TFF'den gelen bu bonuslarla birlikte yönetimin de eli rahatladı.
'KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK!'
TRABZON yerel medyası üst üste 5. galibiyet sonrasında takımı ve teknik heyeti göklere çıkardı. Günebakış: "Bekleyin geliyoruz", Karadeniz: "İstanbul kork bizden eze eze geliyoruz", Sonnokta: "Korkunun ecele faydası yok", Kuzey Ekspres: "Zirveye 2 füzeyle mesaj! Az kaldı geliyoruz!"

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.