Cumartesi 10.04.2021
Son Güncelleme: Cumartesi 10.04.2021

Türkiye’nin en güçlüsü

Beşiktaş, son 5 yıl performansı ile Avrupa’nın 8. takımı oldu. 2016-2021 arasındaki galibiyetlerin yüzde 19.8'ini en az 3 gol atarak alan Kartal; Barcelona, PSG, B.Münih ve Manchester City gibi takımların ardından listeye girdi

Süper Lig'de şampiyonluğa doludizgin giden Beşiktaş, son 5 sezona bakıldığında da Avrupa'nın en iyileri arasında. 2015-16 ve 2016-17'de sezonu şampiyonlukla kapatan siyah-beyazlılar, 3 sezonluk aranın ardından bir kez daha zafere çok yakın. Football Observatory'nin araştırmasına göre; Avrupa'nın 10 major liginin alındığı değerlendirmede Kara Kartal ligi domine eden takımlar arasında gösterildi.
BU SEZON 13 KEZ EN AZ 3 GOL ATTI!
2016'dan başlayıp 21 Mart
2021'e kadar yapılan değerlendirmede Beşiktaş, maçlarının yüzde 19.8'ini en az 3'er gol atarak kazandı. Listede Hollanda ekibi Ajax, en az 3'er golle müsabakalarının %39.4'ünü kazanırken, takipçisi Paris Saint-Germain'in ise en az 3 gol atıp kazandığı maç sayısı %36.3 oldu. Barcelona (%33.7), B.Münih (31.8), M.City (%28.9), Benfica (%25.6) ve Club Brugge'ün (23.6) ardından Beşiktaş sıralamada 8. oldu. Sergen Yalçın'ın talebeleri, bu sezon ise toplamda 13 galibiyetini en az 3 gol atarak elde etti.
ABOUBAKAR SÜRPRİZİ
Kasımpaşa maçında forma giyemeyen Aboubakar'ın dünkü idmana çıkmayacağı açıklanmıştı. Ancak son durumuna bakılan oyuncu, antrenmanda yer aldı. Kamerunlu, düz koşu ve top sürme çalışması gerçekleştirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.