Pazartesi 24.01.2022
Son Güncelleme: Pazartesi 24.01.2022

Hedefini şaşırdı!

4 maçta 2 galibiyet, 2 beraberlik alan Kara Kartal, toplamda 67 şut çekerken sadece 20’sinde isabet buldu. Attığı 5 gole karşılık, 11 net fırsatı harcadı

Siyah-beyazlı ekip, Süper Lig'in ikinci yarısında 4 maçta ortaya koyduğu hücum performansıyla hayal kırıklığı yarattı. 4 karşılaşmada 2 galibiyet ve 2 beraberlik alan Beşiktaş, kazandığı Gaziantep ve Karagümrük maçları da dahil beklentileri karşılamaktan çok uzak bir görüntü sergiledi. Kartal, bu mücadelelerde 67 şut çekti ancak bunların sadece 20'sinde isabet buldu. 47 şut ise boşa gitti. BATSHUAYİ AKAN OYUNDA YOK
Toplamda 5 gol kaydederken tam 11 kez büyük fırsatı harcadı. Savunmadaki oyundan memnun olan Önder Karaveli'nin hücumdaki denemeleri ise kötü performansa çözüm olamadı. Michy Batshuayi, Cyle Larin, Güven Yalçın, Kenan Karaman ve Alex Teixeira son vuruşlarda saçbaş yoldurdu. Son 4 maçta 3 gol, 1 asistle oynamasına rağmen Michy Batshuayi'nin performansı yeterli bulunmuyor. Bunun nedeni Belçikalı yıldızın akan oyunda gol bulmakta zorlanması.
Kartal'ın son dört maçtaki hücum performansı
YENİ MALATYASPOR
%63 topla oynama 18 şut 3 isabet 5 büyük şans 4 kaçan büyük fırsat 3 direkten dönen top
F. KARAGÜMRÜK
%54 topla oynama 11 şut 3 isabet 3 büyük şans 2 kaçan büyük fırsat
GAZİANTEP FK
%58 topla oynama 16 şut 4 isabet 1 büyük şans 0 kaçan büyük fırsat
ÇAYKUR RİZESPOR
%48 topla oynama 22 şut 10 isabet 6 büyük şans 5 kaçan büyük fırsat 1 direkten dönen top

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.