Barcelona'nın sırrı!
Şampiyonlar Ligi'nin en başarılı takımları arasında yer alan ve son 15 yılda en yüksek puana sahip Barcelona'nın eğitimci kadrosu, futbol okulu altyapısında ve seyirci iletişimini sağlarken teknolojiden sonuna kadar faydalanıyor
SOSYAL MEDYA İLE DOKUNUYOR
Kulüpte performansı ölçerken, altyapı planlamasını yaparken mutlaka teknolojiden faydalanıyor. En çok üyeye sahip kulüplerden biri olan Barcelona, taraftar ve üyeleriyle de iletişimde internet ve sosyal medyayı sıkça kullanıyor. Dünya üzerinde çok sayıda taraftara sahip olan kulüp, düzenlediği sosyal medya kampanyalarıyla dünyanın öbür ucundaki insanlara dokunuyor. Yani taraftarların mağazalara veya stadyuma gelmesini beklemiyor.
YENİ MESSİ'LER HAZIRLANIYOR
Barselona Futbol Okulu FCB ESCOLA İstanbul şubesini Avea'nın desteğiyle açarken sadece bir futbol kulübü olmadığını da gösteriyor. Barcelona Kulübü Ekonomi ve Statejiden Sorumlu Birinci Başkan Yardımcısı Javier Faus futbol okullarının bir restoran zinciri gibi yeni futbol okulları açmayı hedeflemediğinin altını çiziyor. "Biz belli bir eğitim metodunu uygulayarak yeni yetenekler ve iyi insanlar yetiştirmek istiyoruz" diyerek, insan eğitimine dikkat çekiyor. Futbol okullarının sorumlusu FCB Escola Direktörü Xevi Marce de önce futbolcuları yetiştirecek hocaları eğitime aldıklarını her birini kendi eğitim metodlarını uygulayacaklarını söylüyor.
CAMP NOU'DA KABLOSUZ AĞLAR
BarCelona pek çok teknoloji şirketi ile işbirliği yapıyor. Intel Inside logosu için uzun dönemli anlaşma yapan kulüp Beko ile de kapsamlı işbirliği yapıyor. Kulübün itibar yönetimi konusunda internet ve sosyal medyada kapsamlı çalışma yapılıyor. 90 binin üstünde taraftarın bir araya geldiği Camp Nou'da mobil hızlı internet bağlantısı unutulmamış. Türkiye'de stadyumlarda temel standartlar konusunda henüz yatırım yapılmazken 3G yatırımı konusunda kulüpler elini ağırdan alıyor.
ŞAMPİYONLARA ÖZEL TASARIM
UEFA'da Şampiyonlar Ligi ve Avrupa Ligi sponsorluklarına devam eden HTC, sonunda kolleksiyonerler için yeni bir M8 modelinin duyurusunu geçtiğimiz haftalarda yapmıştı. UEFA Şampiyonlar Ligi Özel Koleksiyon Sürümü (Champions League Collector's Edition) ürünü tasarımından özel galerisine futbol severler için hazırlanmış. Bu üründe UEFA Şampiyonlar Ligi logo ve kupasını HTC One'ın (M8) metal gövdesine nakış nakış işlenmiş. Şimdiye kadar en beğenilen amiral gemisi telefonlardan biri olan HTC One M8 futbol dünyasına yatırımına devam ediyor. Seri çekim, özçekimle normal fotoğrafı bir araya getiren ikili çekim modu ile dikkat çeken M8 serisinde fotoğraf çekmek için uzman olmaya gerek yok.
EN SON HABERLER
- 1 Sadece sevmek yetmiyor!
- 2 Talebim olmadı ortak dostumuz teklif etti
- 3 G.Saray ekonomik olarak türbülansta değil!
- 4 Buruk ve takım yalnız bırakıldı
- 5 Camialarınız istemiyorsa finali Suudi Arabistan’da oynamayalım!
- 6 3’lü ortak tavır: Oynamıyoruz!
- 7 Sahada yabancı sınırsız
- 8 Riva’da tarihi anlar!
- 9 Bahis ve şike için özel birim var
- 10 Almanya’dan dünyaya gücümüzü göstereceğiz