Giriş Tarihi: 18.7.2012

Yabancı cenneti!

Trabzonspor yönetimi, gelecek sezondan itibaren kademeli olarak düşecek yabancı sayısının farkında değil! Eldeki 13 yabancıyı azaltmadan yine sokağa para dökülüyor!

Burak Yılmaz'ı Galatasaray'a kaptırdıktan sonra forvet arayışlarına başlayan Trabzonspor, Danimarka Ligi'nin gol kralı Dame N'Doye'yi transfer etmek üzere... Ancak bordo-mavili yönetimin Süper Lig'de gelecek sezondan itibaren yabancı sayısının kademeli olarak azalacak olmasından sanki haberi yok!. Şu an kadroda sözleşmesi süren 13 yabancısına rağmen Trabzonspor'un yabancı arayışı şaşırtıyor. Pawel-Piotr Brozek, Sapara gibi kadroda forma şansı bulamayan isimlerle bağlarını koparamayan başkan Sadri Şener, acil önlem almazsa kulübün başı çok ağrıyacak.
BÜYÜK TEHLİKE KAPIDA
Yeni sezon öncesi dört büyüklerin kadrolarındaki yabancı sayılarına bakıldığında Trabzonspor bazı rakiplerini ikiye katlıyor.
Kadrosunda 13 yabancısı bulunan Trabzonspor'u, 9 yabancı oyuncuyla G.Saray, 8 yabancıyla Beşiktaş ve 6 yabancı ile F.Bahçe takip ediyor. Son iki sezonda transferlerle 'yabancı cenneti'ne dönen Trabzonspor'un kadrosunu nasıl sadeleştireceği merak ediliyor.
İŞTE TRABZON'UN YABANCILARI
Bordo-mavili yönetim geçen sezon yabancı transferine 20 milyon Euro harcadı ama başarıyı yakalayamadı.

1.Adrian
2. Alanzinho
3. Zokora
4.Colman
5.Marek Cech
6. Celustka
7. Henrique
8.Piotr Brozek
9.Vittek
10.Sol Bamba
11.Marek Sapara
12.Torric Jebrin (1461'e kiralandı)
13. Pawel Brozek (Satışta)


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.