Çarşamba 09.07.2014 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 09.07.2014 21:38

Twitter tarihinde büyük rekor

Almanya-Brezilya maçının, atılan 35.6 milyon global tweet ile tweet tarihinde rekor kırdığı bildirildi.

Evening Standard gazetesi bugün öğleden verdiği "Acı Tweet" manşetli haberinde, Almanya-Brezilya maçının, atılan 35.6 milyon global tweet ile tweet tarihinde rekor kırdığını bildirdi.
Brezilya'nin Dünya Kupası'ndaki Almanya tarafından küçük düşürülmesinin Tweet tarihinde en çok konuşulan konu olduğuna dikkat çeken İngiliz gazetesi, formasını yiyen bir Brezilyalı erkek taraftarla sevinç içindeki bir Alman kız taraftarla yanyana resimlerini yayımladı.
7-1'lik hezimetin Rio de Janeiro'da şiddet olaylarına yol açtığına, Brezilya Cumhurbaşkanının ulusa özür dilemek zorunda kaldığına ve son düdükte af dilediğine dikkat çeken gazete, Brezilya hezimetiyle kırılan tweet rekorunun daha önce Super Bowl ile kırılan 24.9 milyonluk tweet rekorunu geçtiğini yazdı.
Internette yenilgi ile ilgili şakalar dışında , 6 dakikada Almanya'nın 4 gol atması üzerine yapılan yorumlar ve yaşanan şok atılan twetlere konu oldu.
Bir dakikada atılan tweet sayısında da yeni bir rekor kırıldı. Sami Khedira Almanya'nın beşinci golünü atarken dakikada 580,000 tweet atıldığı öğrenildi.
Daha önceki rekor MTV Ödülleri sırasında Şarkıcı Miley Cyrus için dakikada atılan 360,000 tweetdi.
Brezilya medyasının "Utançların En Utancı" "tarihin En Büyük Utancı" manşetlerinden haberdar olduğuna dikkat çekildi.
Evening Standard spor manşetinde de Brezilya'nın forvet oyuncusu Fred'in Brezilya'nın ömürboyu yara aldığına ve bu yaranın hiçbir zaman üzerlerinden kalkmayacağına inandığını yazdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.