Salı 16.09.2014
Son Güncelleme: Salı 16.09.2014

Nereden nereye!

Geçen yıl Olimpiyat'taki ilk maçında 51 bin taraftarının destek verdiği Kartal'ı dün Çaykur Rizespor karşısında 3 bin kişi izledi. Kombinesi olanlar bile maça gelmedi!

Bu sezon ilk kez taraftarının karşısına çıkan Beşiktaş, büyük bir hayal kırıklığına uğradı. Stadı yeniden yapıldığı için bu sezonu da 76 bin kapasiteli Olimpiyat'ta geçirecek olan siyah-beyazlı takımın, dün Çaykur Rize ile oynadığı maçı sadece 3 bin taraftarı izledi. Yönetimin kampanya yaparak Tripolis maçıyla birlikte yüzde 40 indirimle sattığı Rize maçının biletleri elde kaldı. Maç öncesi 2 bine yakın bilet satıldığı düşünüldüğünde, 11 bin kombineli taraftarın da büyük bir bölümü takımını desteklemedi.
GEÇEN SEZONKİ ORTALAMA 18 BİN

Geçen sezon ligin ilk maçında Olimpiyat Stadı'nda Trabzonspor ile karşılaşan Beşiktaş'a o gün statta 50 bin 582 taraftarı destek vermiş, 11 gün sonra oynanan Avrupa Ligi'ndeki Tromsö maçında ise tribüne 60 bin 747 kişi gelmişti. Kartal'ın geçen sezon Olimpiyat'taki taraftar ortalaması ise 18 bin kişiydi. Beşiktaş'ın bu sezon Olimpiyat Stadı'nda, Feyenoord ve Arsenal maçlarını ortalama 50 bin taraftar izlemişti. Bu sezon Süper Lig kulüplerinin en büyük sıkıntısı olan 'boş tribünlere', şampiyonluk hedefiyle yola çıkan ligin 3 büyük ekibinden biri olan Beşiktaş bile çare bulamazken, durumun ilerleyen haftalarda nasıl seyredeceği merak konusu oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.