Cuma 19.09.2014
Son Güncelleme: Cuma 19.09.2014

Tribünler boş zarar 1.5 milyon TL

Beşiktaş Başkanı Orman'ın bile gelmediği maça taraftar da rağbet etmedi. 76 bin kişilik statta sadece 7 bin 760 kişi vardı

Beşiktaş 2 sezon hasret kaldığı Avrupa'ya döndü ama bu kez taraftarını kaybetti... Siyah-beyazlılar ligdeki Rize mücadelesinde olduğu gibi Avrupa Ligi grubundaki ilk maçta da tribünleri boş bıraktı. 76 bin kişilik Olimpiyat Stadı'nda sadece 7 bin 760 taraftar vardı. Siyah-beyazlı takım bundan tam 383 gün önce çıktığı başka bir Avrupa Ligi mücadelesi olan Tromsö karşılaşmasını yine aynı statta 60 bin 747 kişiye oynamıştı. O maçla kıyaslandığında 53 bin kişi tribüne gelmedi. En düşük biletin 30 TL olduğu düşünülürse zarar yaklaşık 1.5 milyon TL oldu.
YAĞMUR JESTİ
Olimpiyat Stadı boş kalınca, Beşiktaş yönetimi yoğun yağmura rağmen maça gelen taraftarına jest yaptı. Kale arkası tribününde bulunan taraftarların ıslanmaması için harekete geçen siyah-beyazlı yöneticiler, UEFA delegelerinden izin alıp, üstü açık olan Kuzey ve Güney tribünündeki taraftarları kapalı olan Doğu Tribünü'ne aldırdılar.
PATATES TARLASI!
İstanbul'da maç saatinde şiddetini artıran yağış, Olimpiyat Stadı'nın kötü zeminini iyice ağırlaştırdı. Futbolcular kötü zemin nedeniyle krampon değiştirmek zorunda kaldı. Devre arasında 14 kişi sahayı düzeltmek için uğraş verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.