Giriş Tarihi: 15.12.2012

Dörtlü finali hak ettiğimizi sahada göstereceğiz

G.Saray Daikin Antrenörü Barbolini: Hayallerimizin ilerisindeyiz ama hala çok işimiz var. Bize düşen, dörtlü finali hak ettiğimizi sahada göstermek

Voleybol Şampiyonlar Ligi'nde ilk yılında Dörtlü Final'i İstanbul'a alan, ezeli rakibi F.Bahçe'yi 4 günde 2 kez yenen G.Saray Daikin'in antrenörü Massimo Barbolini yaptıklarını ve hedefini anlattı:
Fenerbahçe maçlarındaki galibiyetlerin anlamını hissettiniz mi?
"Camia için çok önemliydi bu maçlar. Özellikle ikincisinden, yani lig maçından sonra Galatasaraylılar için bu galibiyetlerin önemini daha iyi anladım ve hissetim."
Voleybolda uyum çok önemli. Yeni kurulmuş takımınızın ulaştığı noktayı ön görüyor muydunuz?
"Geldiğimiz noktayı başlangıçta hayal etmek bile zordu. Mart'taki oyunumuz, performansımız bugünden daha önemli. Takımlar, maksimum form için karnenin belli olmaya başladığı Mart ayını hedefler. Dörtlü final almak, ciddi bir proje, sunum ve lobi gerektirir. Bunun için öncelikle kulüp tebrik edilmeli. Bize düşen, bu organizasyonu ne kadar hak ettiğimizi sahada ortaya koymak."
Ligde mi, CL'de mi şampiyonluk daha zor?
"İkisi de aynı zorlukta. Çünkü ikisinde de rakiplerimiz hemen hemen aynı..."
Takım ligde istikrarsız. Oyuncular maç mı seçiyor?
"Birçok oyuncu bu tarz iniş-çıkışlar yaşar. Antrenör, dalgalanmayı asgariye indirmelidir. Bir takım kötü oynayabilir. Ama çok iyi bir maç oynadıktan hemen sonra çok kötü bir maç oynayan takım iyi bir takım değildir. İyi takım, kötü oynarken de yettiği kadarını verir. Oyuncularım, maç seçiyorsa da bilinçli bir tercih değildir. Bir sezonda 50 maç oynamak kolay değil. Bazıları böyle bir sezonu ilk kez yaşıyor. Tecrübeliler, enerji ve konsantrasyonlarını bu 50 maça nasıl dağıtacaklarını bilir. Ayrıca futbolda, basketbolda maçın bitiş anını zaman, ama voleybolda skor belirler. Son topa kadar oynamak gerekir."
Takımınızın sizin gözünüzle en önemli eksiği nedir?
"Çok iyi smaçörlerimiz var. Çok etkili hücum edebiliyoruz. Ama defansta zaafımız var. Çok çalışarak bu eksiği kapatabileceğimize inanıyorum."
GENÇLER ÇALIŞIP ŞANSI HAK EDECEK
"Oyuncularım, sabit fikirli olmadığımı bilirler. Mullhouse maçına gelmeyip İstanbul'da kalanlar günde iki idman yaptı. Çok çalışıp şanslarını hak edecekler ve yakaladıklarında iyi kullanacaklar. Yuko, iki ay ara vermiş olsa da en kısa sürede ritmini bulacak düzeyde bir oyuncu. Topu oyuna iyi sokmak, pasöre iyi top getirmek ve son olarak da iyi hücum edebilmek için iş manşetten başlar. Yuko hücum performansımızı yükseltecek. Ama ligde oynaması zor. Üst düzeydeki iki takımın maçında çok iyi bir pasör, top öldürebilen çok iyi bir smaçör, blok kapasitesi yüksek çok iyi bir orta oyuncu şart. Bunlar bizde yabancı."
BAŞARIYI BU KADAR HIZLI BEKLEMİYORDUK
G.saray'ın sponsoru Daikin'in Genel Müdür Yardımcısı Tuna Gülenç, "Dünya çapında ciromuz 20 milyar dolar. Japonya'da voleybol çok popüler, ama grubun ilk takım sponsorluğu Galatasaray... Bizi bulup, konuşup ikna ettiler. Firmamızın vizyonuyla örtüştü. Bu kadar hızlı bir başarı beklemiyorduk. Yuko transferinde iş bittikten sonra devreye girip burada yabancılık çekmeyeceğini ona hisettirdik. Dörtlü Final ev sahipliği için CEV'e gidip Meyer'e grubumuzu anlattık" dedi.
KULÜP+MİLLİ TAKIM AVANTAJ
"Milli Takım'la ilgili resmi bir durum yok. Bütün bir yıl çalışmak isterim. Bence voleybolda kulüp ve milli takımda çalışmak avantaj. Takvim de uygun. İtalya'nın başındaki ilk yılımda Perugia ile lig, kupa ve CEV Kupası'nı kazanmıştım."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.