Pazar 17.11.2013
Son Güncelleme: Pazar 17.11.2013

İstanbul koşuyor

35. Vodafone İstanbul Maratonu'nda , 10 ve 15 km yarışlarına 20 bin atlet, halk yürüyüşüne de 100 bine yakın kişi katılacak

Vodafone İstanbul Maratonu bugün koşulacak. 1979'dan beri Avrasya Maratonu olarak koşulan ve bu sene adı İstanbul Maratonu'na çevrilen organizasyonda maraton, 15 ve 10 kilometre koşulara yerli ve yabancı yaklaşık 20 bin atletin, halk yürüyüşüne de 100 bine yakın vatandaşın katılması bekleniyor. IAAF'in altın kategorisine aldığı organizasyonda toplam 1 milyon $ ödül dağıtılacak. Organizasyonda 8 kilometrelik koşu, bu yıl 10'a çıkarıldı. 42 kilometre 195 metrelik maraton, köprü gişelerinin 300 metre gerisinden, saat 09.00'da başlayacak. Halk koşusu ise 09:30'da...Maratonun onur konuğu ise Elvan Abeylegesse. Boğaziçi Köprüsü'nde ortaya çıkacak rezonans riskine karşı Halk Yürüyüşü'ne katılanlar köprüye gruplar halinde yürüyerek geçecekler.
Maratonda şimdiye kadar erkeklerde 11 Türk, 23 yabancı atlet birinci oldu
Kadınlarda ise 22 yarıştan 21'ini yabancılar, sadece birini Türk atlet kazandı
Türk atletleri erkeklerde 20, kadınlarda 18 yıldır 1. olamıyor
Maraton koşucuları için zaman sınırı 5,5 saat olacak. Bu süreden sonra tüm parkur trafiğe açılacak. Parkurda olanlar kaldırımdan koşacak.
Organizasyonda 9 bin kişi görev yapacak.
Göğüs numarası olmayanlar yarışa alınmayacak.
Avrupa'dan Asya yönüne yaya geçişlerine izin verilmeyecek.
Her 5 kilometrede bir elekronik kronometre konulacak.
MARATON 09:00'DA BAŞLIYOR

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.