Salı 21.04.2015 00:00

“2. Türkiye Kan Bağışı Ligi” tüm hızıyla devam ediyor

Türk Kızılay'ı, taraftarları düzenli kan bağışına davet ediyor.

Türk Kızılayı, 2005 yılında hayata geçirdiği "Güvenli Kan Temini" programı kapsamında, Ülkemizde düzenli kan bağışının gerekliliğine yönelik bilinç oluşturmak ve bu bilinci güçlendirmek amacındadır. Bu doğrultuda, toplumu düzenli kan bağışına teşvik etmek üzere çeşitli projeler ve kampanyalar yürütmektedir.
Spor Toto Süper Lig'de yer alan takımların taraftarları özelinde, mücadele kavramına yeni bir yaklaşım getirmek ve birlik algısını mücadele duygusunun önüne geçirmek amacında olan "2. Türkiye Kan Bağışı Ligi" tüm hızıyla sürüyor. Kampanya kapsamında bugüne kadar alınan toplam kan bağışı 121.905 ünitedir. Toplam kan bağışının 21.523 ünitesi düzenli kan bağışçılarımıza; 100.382 ünitesi ise kampanya kapsamında ilk kez bağışta bulunan kan bağışçılarına aittir.
İlk kez kan bağışlayan kişi sayısının kulüplere göre sıralamasına bakıldığında, ilk sırada Galatasaray yer alırken; Fenerbahçe'nin ve Beşiktaş'ın yine Galatasaray'ı takip ettiği görülmektedir. Kulüpler özelinde ilk kez kan bağışlayan kişilerin düzenli kan bağışçılarına oranı ise oldukça farklıdır;

Mersin İdman Yurdu % 115.42, Kayseri Erciyesspor % 99.23, Bursaspor % 87.30, Gençlerbirliği % 87.06, Kasımpaşa Spor % 86.81, Beşiktaş % 86.20, Galatasaray % 86.14, İstanbul Başakşehir SK % 85.71, Kardemir D.Ç. Karabükspor % 82.68, Gaziantepspor % 82.60, Fenerbahçe % 81.22, Trabzonspor % 72.82, Torku Konyaspor % 70.32, Eskişehirspor % 60.16, Sivasspor % 57.70, Akhisar Belediyespor % 53.05, Çaykur Rizespor % 49.74, Balıkesirspor % 40.02'dir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.