Giriş Tarihi: 8.5.2015 20:54

2. Türkiye Kan Bağışı Ligi'nde bu hafta

Türk Kızılayı, taraftarları düzenli kan bağışına davet ediyor.

Spor Toto Süper Lig'de yer alan takımların taraftarları özelinde, mücadele kavramına yeni bir yaklaşım getirmek ve birlik algısını mücadele duygusunun önüne geçirmek amacında olan "2. Türkiye Kan Bağışı Ligi" tüm hızıyla sürüyor. Kampanya kapsamında bugüne kadar alınan toplam kan bağışı 126.877 ünitedir. Toplam kan bağışının 25.646 ünitesi düzenli kan bağışçılarımıza; 101.231 ünitesi ise kampanya kapsamında ilk kez bağışta bulunan kan bağışçılarına aittir.
İlk kez kan bağışlayan kişi sayısının kulüplere göre sıralamasına bakıldığında, ilk sırada Galatasaray yer alırken; Fenerbahçe'nin ve Beşiktaş'ın yine Galatasaray'ı takip ettiği görülmektedir. Kulüpler özelinde ilk kez kan bağışlayan kişilerin düzenli kan bağışçılarına oranı ise oldukça farklıdır;

Mersin İdman Yurdu % 114.06, Kayseri Erciyesspor % 94.11, İstanbul Başakşehir SK % 85.71, Bursaspor % 85.41, Galatasaray % 83.52, Beşiktaş % 83.43, Kasımpaşa Spor % 82.10, Gençlerbirliği % 81.48, Kardemir D.Ç. Karabükspor % 81.31, Gaziantepspor % 78.86, Fenerbahçe % 78.77, Trabzonspor % 70.88, Torku Konyaspor % 66.85, Eskişehirspor % 59.06, Sivasspor % 54.47, Akhisar Belediyespor % 51.27, Çaykur Rizespor % 48.51, Balıkesirspor % 39.32'dir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.