Çarşamba 30.12.2015
Son Güncelleme: Çarşamba 30.12.2015

Atılım sürecek

2015'te Türkiye'nin sporda dünya markası olması yolunda önemli mesafeler kat ettiğini belirten Gençlik ve Spor Bakanı Kılıç, "Yeni yılda da başarıların devam etmesi için imkanlarımızı seferber edeceğiz" dedi

2015 yılını değerlendiren Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Türkiye'nin sporda dünya markası olma yolunda önemli mesafeler aldığını kaydetti. Uluslararası organizasyonlar ve tesisleşme hamlesiyle yoğun bir çalışma dönemi geçirdiklerini belirten Kılıç, "2016 yılında da sporcularımızın başarılarının artarak devam etmesi için imkanlarımızı seferber edeceğiz. Atılımlar, gelecek yıllarda da sürecek" dedi. Ayrıca bakanlıktan yapılan açıklamada, toplam 332 tesisin ülke sporuna kazandırıldığı, 279 tesisin ise yapımının sürdüğü ifade edilirken, maliyeti 3.25 milyar lira olan 29 stat projesinde, Antalya, Afyon, Mersin, Konya ve Bursa stadyumlarının bittiği, birçok stadın da bitme aşamasına geldiği kaydedildi.
6 MİLYON LİSANSLI
Açıklamada lisanslı sporcu sayısının geçen yıla oranla yüzde 8'lik artışla 6 milyona yaklaştığı, federasyonlara 119 milyon lira maddi destek sağlanırken, "Geleceğe kulaç atıyoruz" projesine 600 öğrenci katıldığı belirtildi.
DOPİNG AZALIYOR
Bu yıl doping sayısında da düşüş yaşandı ve son 3 yılın en düşük 'dopingle mücadele kural ihlali' yapan sporcu sayısına ulaşıldı. Biyolojik pasaportlar hariç, 2 bin 310 numune alırken, 37 sporcuda dopinge rastlandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.