Pazar 23.10.2016
Son Güncelleme: Pazar 23.10.2016

Şampiyon gibi

Dünya Kulüpler Şampiyonası’nın yarı finalinde güçlü rakibine üstünlük sağlayan Eczacıbaşı VitrA geçen yıl şampiyon olduğu organizasyonda bir kez daha finale çıktı. Rakip ise İtalyan Pomi oldu

Malezya'da düzenlenen Kadınlar Dünya Voleybol Kulüpler Şampiyonası'nda Eczacıbaşı VitrA, VakıfBank'ı 3-1 yenerek finale çıktı. Eczacıbaşı, maça yabancılardan kurulu bir 6 ile çıkarken, servisleriyle etkili oldu. İki takımın da belirli bölümlerde üstünlük yakaladığı ilk sette Vakıfbank 23-21'lik avantaj yakalasa da 23-23'te rakibini yakalayan Eczacıbaşı, Ognjenovic'in iki ace servisiyle 25-23'le 1-0 öne geçti. İkinci sette baştan sona üstün oynayan Vakıfbank, 25-19'la durumu 1-1 yaptı. Üçüncü sette hakimiyeti ele alan Eczacıbaşı, 25-17'lik sonuçla durumu 2-1'e getirdi.
THAİSA FARKI
Dördüncü sete hızlı giren Vakıfbank 5-1 öne geçti. Ancak 9-9'da rakibini yakalayan Eczacıbaşı, Thaisa'yı da çok iyi kullandı ve az hata yaparak bu seti de 25-23 kazanıp, 3-1'le finale yükseldi. Geçen yılın şampiyonu Eczacıbaşı VitrA'nın rakibi Volero Zürih'i 3-1 yenen İtalyan temsilcisi Pomi oldu. Final bugün TSi 14.00'te... VakıfBank ise TSİ 08.00'de Zürih ile üçüncülük mücadelesine çıkacak.
BARBOLLİNİ'DEN SAVUNMAYA ÖVGÜ
Eczacıbaşı VitrA Başantrenörü Barbollini, Vakıfbank karşısında iyi savunma yaparak kazandıklarını belirterek, "Oyuncularımı tebrik ediyorum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.