Çarşamba 08.11.2017
Son Güncelleme: Çarşamba 08.11.2017

Vodafone İstanbul'a 125 bin katılım

Pazar günü koşulacak Vodafone 39. İstanbul Maratonu öncesi nefesler tutuldu

Spor İstanbul Genel Müdürü İsmail Özbayraktar pazar günü merakla beklenen Vodafone 39. İstanbul Maratonu'yla ilgili açıklamalar yaptı. Organizasyona toplam 125 bine yakın katılım beklendiğini söyleyen Özbayraktar, "İstanbul, dünyanın en güzel şehirlerinden bir tanesi. Bu yıl yaklaşık 25 bin çipli koşucumuz var. Yaklaşık 100 bin de halk koşusuna katılım bekliyoruz. Şu an 86 elit atletimiz var. Maratona yakışır atletler olması derdindeyiz" ifadelerini kullandı.
PARKURDA DEĞİŞİKLİK VAR
Özbayraktar, "İki yıl önce 'Kadına şiddete dur de' demiştik. Geçen yıl 15 Temmuz şehitleri için koştuk. Bu yıl da çocuklarımız için koşacağız" diye konuştu. Parkurun değiştiğini söyleyen Özbayraktar, "Maraton 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nün 300 metre gerisinden başlayacak. 42 kilometre, 15 kilometre, 10 kilometre ve 8 kilometre halk koşusu var. Maratonun bitişi yine Sultanahmet'te olacak ama parkur Galata Köprüsü'nü geçtikten sonra bu kez sola dönerek devam edecek. Yeşilköy'deki Havuzlu Kavşak'ın oradan dönecek ve Yenikapı'dan Sultanahmet'e geçecek. 15 km bitişini Yenikapı'ya aldık. 10 kilometrenin bitişi yine aynı yerde" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.