Cuma 10.11.2017
Son Güncelleme: Cuma 10.11.2017

New York Maratonu seviyesine geleceğiz

İBB Başkanı Mevlüt Uysal, “Sayın Cumhurbaşkanımız, belediye başkanıyken bu maraton uluslararası tescile kavuştu. İnanıyoruz ki New York Maratonu’nun seviyesine geleceğiz” dedi

Pazar günü düzenlenecek Vodafone 39. İstanbul Maratonu'nun basın toplantısı yapıldı. Toplantıya İBB Başkanı Mevlüt Uysal'ın yanı sıra Spor İstanbul Genel Müdürü İsmail Özbayraktar, Türkiye Atletizm Federasyonu Başkanı Fatih Çintimar ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy katıldı. İBB Başkanı Uysal, 1978'de sadece 34 kişiyle gerçekleşen maratona hafta sonu 100 binin üzerinde katılım beklediklerini vurgulayarak, şunları kaydetti: "Maratonumuz dünyada iyi bir noktaya geldi ama istenen yere gelmek için gayret etmemiz lazım. 1995 yılında Sayın Cumhurbaşkanımız, belediye başkanıyken bu maraton uluslararası tescile kavuştu, sonra da gelişmeye devam etti. Gelişme devam edecek ve inanıyoruz ki dünyada en fazla tanınan New York Maratonu'nun seviyesine geleceğiz."
ŞENLİK GİBİ GEÇMESİNİ BEKLİYORUZ
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, İstanbul Maratonu'na destek olmaktan gurur duyduklarını belirtti. Aksoy, "Bu yılki maratonu çocuklar için koşacağız. Çocuklar ülkemizin geleceği için çok önemli. İlk bin çocuğumuza da bu maraton sonunda kodlama eğitimi vereceğiz. Bu sene yarış Vodafone Park'ta bitecek. Maratonun şenlik halinde geçmesini diliyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.