Kullanıcının tercihi Instagram ve Lifestyle'dan yana!
Dijitalleşen dünya ile birlikte markalar da çalışmalarını dijital dünyaya aktarmaya başladı. Dijital dünyayı şekillendiren sosyal medya fenomenleri ile iş birliklerini arttıran markalar, fenomenleri seçerken birçok kriteri göz önünde bulunduruyor. Özellikle fenomenlerin etkileşim oranları, takipçi kitlelerinin yaşı ve cinsiyeti bu iş birliklerinde büyük bir önem taşıyor. Markaların 2022 yılında bu işbirliklerine yapacağı yatırım 15 milyar doları bulacak. INFLOW Network ise dijital çalışmalar yapmayı hedefleyen marka ve sosyal medya fenomenlerini bir araya getirmeyi hedefliyor. Bu doğrultuda fenomenler hakkında data üretimi yapan HypeAuditor ile iş birliği yapan INFLOW Network, markaları doğru yönlendirerek markalara en uygun fenomenleri bulacak bir rapor sunuyor.
Pandemi ile birlikte giderek güçlenen ve hayatımızın büyük bir bölümünü kaplayan Influencer Marketing sektörü 2022 yılına da oldukça güçlü bir giriş yaptı.