Kullanıcının tercihi Instagram ve Lifestyle'dan yana!

Dijitalleşen dünya ile birlikte markalar da çalışmalarını dijital dünyaya aktarmaya başladı. Dijital dünyayı şekillendiren sosyal medya fenomenleri ile iş birliklerini arttıran markalar, fenomenleri seçerken birçok kriteri göz önünde bulunduruyor. Özellikle fenomenlerin etkileşim oranları, takipçi kitlelerinin yaşı ve cinsiyeti bu iş birliklerinde büyük bir önem taşıyor. Markaların 2022 yılında bu işbirliklerine yapacağı yatırım 15 milyar doları bulacak. INFLOW Network ise dijital çalışmalar yapmayı hedefleyen marka ve sosyal medya fenomenlerini bir araya getirmeyi hedefliyor. Bu doğrultuda fenomenler hakkında data üretimi yapan HypeAuditor ile iş birliği yapan INFLOW Network, markaları doğru yönlendirerek markalara en uygun fenomenleri bulacak bir rapor sunuyor.

Pandemi ile birlikte giderek güçlenen ve hayatımızın büyük bir bölümünü kaplayan Influencer Marketing sektörü 2022 yılına da oldukça güçlü bir giriş yaptı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.