Etohum, 2011'de destek verilecek girişimleri seçti

2011 yılı içinde Etohum fonu tarafından destek verilecek 15 girişim, sunulan 2200 girişimci ve 1000 girişim başvurusu arasından seçildi.

Türkiye'deki internet şirketlerinin sayısını artırmak, girişimcileri desteklemek, internet ekosisteminin oluşması ve gelişmesi için girişimcilerle yatırımcılar için ticari bir pazaryeri oluşturmak amacıyla kurulan etohum, yatırım yapılacak 15 internet girişimcisini belirlemek için detaylı bir çalışma yaptı. 2010 yılında 2.200 internet girişimcisinin başvurduğu etohum, ilk aşamada belirlenen 200 adayla yüz yüze görüşmeler yaparak 40 kişilik bir ön liste oluşturdu. Bu kısa listedeki girişimciler ocak ayı içinde etohum fonu kurucularına sunum yaptı.
Bu 40 girişimden Etohum'un yatırım yapmaya uygun gördüğü 15 girişimci ise etohum'un yatırım komitesi tarafından seçildi.15 girişimin arasında Medra, Gamester, Betikus, Oyuncakdenizi, Gezara, Sinavo, we-decide.net, sepeteindir.com, pembepanjur.com, keyground, Gereko, Proje Shop, Smartnews, memlekettengelsin.com ve uzmankirala.com bulunuyor. 15 girişimin kurucuları Şubat ayında Antalya Rixos Sungate Otelinde yapılacak 5 günlük Etohum kampına katılacaklar.
Yeni ekonomiyle ilgili girişim sahibi olan girişimcilerle bu konuda yatırım yapabilecekleri buluşturan etohum, 2011 yılında oluşturduğu 250.000 TL lik sermaye desteğiyle bu yeni girişimcilerine yatırım da yapacak
Daha ayrıntılı bilgiye etohum web sitesinden ulaşabilirsiniz.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.