14 Şubat'ta tongaya gelmeyin

Kaspersky Lab’ten yapılan açıklamaya göre 14 Şubat Sevgililer Günü ile beraber spam olarak reklamı yapılan ürünlerin çoğu sahte tasarım saatler ve cinsel uyarıcı ilaçlar.

14 Şubat Sevgiler Günü'nün yaklaşmasıyla birlikte artan online hediye alma telaşını fırsat bilen spamciler hakkında daha dikkatli olunması gerektiğini vurgulayan Kaspersky Lab uzmanları bu durumu fırsat bilen kötü amaçlı spamcilerin kullanıcılara adeta spam e-posta yağdırdığını belirtiyor.
Bu özel gün öncesinde artış gösteren spam e-postalar aynı zamanda e-posta alıcılarının hediye ile dikkatlerini çekmek için de kullanılıyor. Bu da birçok bilinçsiz kullanıcının tuzağa düşmesine neden oluyor. Kaspersky Lab'ten yapılan açıklamaya göre 14 Şubat Sevgililer Günü ile beraber spam olarak reklamı yapılan ürünlerin çoğu sahte tasarım saatler ve cinsel uyarıcı ilaçlar.
Kaspersky Lab, şu ana kadar zararsız gibi duran Sevgililer Günü spamlerine karşı internet kullanıcılarının Şubat ayının ilk günlerinde daha dikkatli olmalarını öneriyor. Uzmanlar kullanıcıları 14 Şubat öncesinde çoğunlukla kötü niyetli linkler içeren sanal tebrik kartları konusunda daha temkinli olmaları gerektiği konusunda uyarıyor ve güvenilir bir kaynaktan geldiğine emin olmadıkları linklere tıklamamaları gerektiğini vurguluyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.