Hotmail'den istenmeyen postalara yeni çözüm

Microsoft'un (bir zamanlar) popüler e-posta servisi Hotmail, istenmeyen e-postalar için yeni, akılcı bir çözüm getirdi.

Bundan 4-5 yıl önce olsa "dünyanın en popüler e-posta servisi hotmail" şeklinde bir tanımlama yaptığımızda kimse yadırgamazdı. Özellikle MSN Messenger'ın popülerliğinin zirvesinde olduğu yıllarda, herkesin kullandığı bir e-posta servisiydi hotmail. Fakat artık insanlar istedikleri her e-posta adresiyle MSN Messenger ya da yeni adıyla Windows Live Messenger'a kayıt olabiliyorlar. Popülerlik konusunda ise Gmail'in, Hotmail'i geçtiğini söyleyebiliriz.
Savaşta tekrar en tepedeki yerini almak isteyen Microsoft, istenmeyen e-postalara akılcı bir çözüm getirdi. Artık hotmail kullanıcıları yeni bir hesaba ya da şifreye gereksinim duymadan ikinci bir e-posta adresi alabiliyorlar. Bu e-posta adresini tehlikeli gördüğününz web sitelerine vererek, istenmeyen e-postaların sahte e-posta adresinize gelmesini sağlayabiliyorsunuz. Hotmail, 15 sahte e-posta adresine kadar destekliyor. Gelen postaları ise ana e-posta adresinizin gelen kutusundan okuyabiliyorsunuz.
Alışılagelmiş yöntem, istenmeyen posta filtresiydi. Hatta bütün e-posta servisleri bu özelliiği kullanıyordu. Fakat kullanıcılar, ikinci bir hesap alarak istenmeyen postaları bu e-postaya gelmesini sağlayabiliyorlardı. Hotmail, hatırlamanız gereken şifre sayısını azaltarak yardımcı oluyor. Bu güzel özelliği bakalım Google kopyalayacak mı, yoksa daha iyi bir çözümü mü bizlere sunacak?
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.