AOL, Huffington Post’u satın aldı

2009’da Time Warner’dan ayrılan internet portalı AOL, ünlü Amerikan internet gazetesi Huffington Post’u 315 milyon dolara satın aldı.

AOL'den yapılan açıklamada, ayda 25 milyon kullanıcının ziyaret ettiği Huffington Post online haber sitesinin satışına iki şirketin yönetim kurulları ve hissedarlarının onay verdiği belirtilerek, Amerikan makamlarının da satışa onay vermesinin ardından yılın ikinci yarısından önce satışın resmileşmesinin beklendiği kaydedildi.
Anlaşma çerçevesinde sitenin kurucu ve genel yayın yönetmeni Arianna Huffington, Huffington Post Media Grubu'nun genel yayın yönetmeni kalacak. Huffington Post ve AOL internet sitesine bağlı Engadget, TechCrunch, Moviefone, MapQuest, Black Voices, PopEater, AOL Music, AOL Latino, AutoBlog, Patch ve StyleList internet siteleri de bu medya grubunun bünyesine katılacak.
AOL İcra Kurulu Başkanı Tim Armstrong, bu anlaşmanın, içerik, sosyal ağ ve tüketici deneyimlerini içinde toplayan yeni bir Amerikan medyası yaratacağını kaydetti.
Huffington Post, AOL'in Time Warner'dan ayrılmasından bu yana satın aldığı en büyük şirket oldu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.