Bilgisayarını dövenleri açıklıyoruz

Evet, hepinizi tanıyoruz ve böyle birşey yaptığınızı inkar etseniz de inanmıyoruz.

"Bilgisayarların hızına yetişmek olanaksız" denir hep. Bundan 10 yıl öncesini düşünün. Sürekli kitlenen, mavi ekran veren bilgisayarlardan günümüzde geldik. Eh, şu sıralar pek hata vermese de güncel işletim sistemlerimiz de bilgisayar bir hata üzerine baştan başladıktan sonra "Kritik bir hatadan kurtarıldı" mesajı veriyorlar. "Star Wars" gibi aynı: "Hayır biz aradığın kişiler değiliz".
Avira'nın 14.284 kişi üzerinde yaptığı araştırma, yüzde 61'lik "yalancı" bir kesimin şimdiye kadar hiç bilgisayarına kızmadığını, hatta küfür bile etmediğini gösteriyor. Tabii bu kısmın ne kadar bilgisayar kullandığı da şüpheli. Geriye kalan yüzde 39'un ise uyguladığı şiddetin seviyeleri var. İşte o anketten ilginç bazı sonuçlar:
%38'lik bir kesim "Şimdiye kadar hiç bilgisayarıma kızmadım, sadece çalışmasını bekledim. Bilgisayarlar çok hassas makineler" diyor (yalancısınız, bunun farkındayız...)
%11'lik bir kısım, bilgisayarını yapan ve işletim sistemini yapan firmaların merkezinde bir doğal afet yaşanması için dua etmiş. (Eh, küçük bir yıldırımcık fena olmazdı)
%9'luk kesim bilgisayarına bir silahla vurmuş. (Gerçek anlamda bir silah, beyzbol sopası, elektrikli testere gibi)
%3'lük bir kesim ise bilgisayarını duvara, yere ya da masaya fırlatmış.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.