Facebook’ta en çok “Like” alan olacaklardı ama…

Amerikalı bisküvi markası oreo, Guinness Rekorlar Kitabı’na girecekti fakat hevesi kursağında kaldı.

Günlük hayatımızın büyük kısmını kaplayan Facebook'ta beğenilmek, kullanıcılar kadar firmalar için de önemli. Bunun farkında olan Amerikalı bisküvi markası Oreo, kendi duvarında yayınladığı "Bu gönderiyi beğenin ve Oreo hayranları arasına katılarak 24 saat içinde en çok "Like" alan gönderi rekorunu kırmamızda bize katılın. Oreo dünyanın en gözde bisküvisi ve sizin de yardımınızla şimdi en çok "beğenilen" de oluyor." yazısıyla rekor niyetini duyurdu.
Bunu gören rap şarkıcısı Lil Wayne de bu rekora göz dikince ortaya ilginç bir sonuç çıktı. Oreo'nun açıklamasından kısa süre Lil Wayne de benzer bir gönderi yayınladı. 24 saatlik sürenin sonunda Oreo 114.619 "like" alarak rekoru kırmayı başardı. Ancak ondan sadece 5 saat sonra Lil Wayne'in gönderisinin 24 saati dolduğunda 588.243 beğeni alarak Oreo'nun rekorunu 5 saatte tarihe gömmeyi başardı. Oreo ise 5 saat elinde tutabildiği rekorunu kutlamayı unutmadı.
Oreo'nun rekor girişimi her ne kadar olmasını beklediği gibi sürmemiş olsa da amaçları olan marka ismini duyurma konusunda Facebook sayesinde baya bir etkili oldular. Sosyal medya konusunda sanatçıların rekorlarıyla yarışma imkanları olmasa da bir günde adından bu kadar çok bahsettirebilen bir bisküvi markası daha olmamıştır tahminimizce.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.