18.5 milyon iPad 2 yolda

Apple’ın büyük bir heyecanla tanıttığı iPad 2’nin satış rakamları umdukları gibi olacak mı?

Steve Jobs'un hastalığına rağmen bizzat katıldığı iPad 2 tanıtımından sonra merakla beklenen tabletin satış rakamları konuşulmaya başlandı. Üreticilerine yıl ortasına kadar 16 milyon ila 18.5 milyon iPad ve iPad 2 siparişi veren Apple, geçen senenin satış rakamlarının bir hayli üstüne çıkmayı hedefliyor. Apple, 2010 yılı boyunca 15 milyon tablet satabilmişti.
2011 yılı içinde Apple, ilk çeyrekte 6.5 milyon tablet satmayı umuyor. Bu rakamın da 2-3 milyonluk bir kısmının iPad 2 olacağı düşünülüyor. İkinci çeyrekte ise cihazın daha çok ülkede satışa girecek olmasıyla 10 – 12 milyon civarında tablet satmayı bekliyor. Eğer tahminler doğru çıkarsa Apple, 2010 yılında sattığından çok sayıda tableti 2011'in ilk yarısında satmış olmayı umuyor. Bütün bir sene için konuşmak gerekirse Apple'ın hedefi 40 milyon tablet.
Başta Steve Jobs olmak üzere bütün Apple ekibinin iPad 2 konusunda çok heyecanlı oldukları açık. Ancak sunumda "copycat" olarak nitelendirdikleri rakip firmalar da boş durmadı ve özellikle donanım açısından bir hayli başarılı tabletlere imza attılar. iPad 2'ye rakip olması konuşulan cihazlardan 512 MB belleğe sahip olanlar bile bizim gözümüzde rakiplerinin gerisinde kalmış oluyorken 256 MB bellekli iPad 2'nin bu beklenen satış rakamlarına ulaşıp ulaşamayacağı merak konusu olmaya devam ediyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.