3. Microsoft Bilişim Zirvesi bugün düzenleniyor

Türkiye bilişim sektöründe faaliyet gösteren kurumlar, KOBİ'ler, iş ortakları, yazılım geliştiriciler ve bilgi teknolojisi uzmanları, bu yıl üçüncüsünü düzenlenecek Bilişim Zirvesi 2011’de buluşuyor.

Microsoft Türkiye'nin 11 Mart 2011 tarihinde İstanbul Kongre Merkezi'nde gerçekleştireceği Microsoft Türkiye Bilişim Zirvesi 2011 etkinliğinde uzman yerli ve yabancı konuşmacılar sektörün geleceğine yön verecek trendleri anlatacak.
Zirve, en büyüğünden en küçüğüne Türkiye bilişim sektöründe yer alan firmaların yetkililerini, , Microsoft'un kurumsal müşterileri, KOBİ'leri, iş ortaklarını, yazılım geliştiricileri ve bilgi teknolojisi uzmanlarını bir araya getirecek.
Microsoft'un iş ortaklarıyla birlikte sunduğu çözümlerin yanı sıra ve müşteri başarı hikayelerinin de anlatılacağı etkinlikte; Geleceğin Çalışma Dünyası, Web Platformu, Kurumsal İş Çözümleri ve Bulut Bilişim gibi birçok farklı konuda, 11 paralel sunum gerçekleştirilecek.
Bu yılki zirveye konuk konuşmacı olarak davet edilen Prof.Dr.Ulrich Walter araştırmacı astronot olarak yaşadığı uzay deneyimini paylaşacak. Walter, gerçekleştireceği "Vizyondan Misyona" başlıklı konuşmasında bir astronotun hedefe ulaşmak için yaptığı özverili çalışmayı anlatacak.
Sektördeki yeniliklerin bilişim profesyonelleri ve karar vericiler ile paylaşılacağı bu önemli etkinliğin platin sponsorluğunu Denizbank ve Intel üstlenirken; Datamarket, Sentim, KoçSistem de Altın sponsorlar arasında yer alıyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.