Turkcell ve Vodafone'dan depremzedelere destek

Vodafone Türkiye ve Turkcell, 11 Mart 2011 Cuma sabahı son yılların en büyük doğal afetlerinden biri olan Japonya depreminin ardından, bölgede bulunan abonelerine iletişim desteği sağlıyor.

Japonya'nın doğu kıyısı açıklarında meydana gelen 8.9 büyüklüğündeki depremden hemen sonra harekete geçen Vodafone, bölgede bulunan Türkiye'ye kayıtlı aboneleri olduğunu tespit etti. Vodafone; yaşanan afetten dolayı iletişimin zorlukla sağlandığı Japonya'daki abonelerinin, aileleri ve yakınlarıyla iletişim kurmalarına destek olmak amacıyla depremden etkilenen faturasız hat sahibi abonelerine bugün itibariyle 100 TL yüklerken, faturalı hat sahibi abonelerinin faturalarında da 100 TL indirim yapıyor. Daha önce Libya'daki müşterilerine de destek olan Vodafone, bölgedeki durumu yakından takip ederek, ihtiyaç duyulması durumunda abonelerinin iletişim kurabilmesi için destek vermeyi sürdürecek.
Turkcell de Japonya'da meydana gelen deprem ve tsunami felaketi sonrasında, bu ülkede bulunan müşterilerini tek tek arayarak, ihtiyaçları doğrultusunda yardımcı oluyor. Turkcell, Japonya'daki müşterilerinin faturalarında indirim yaparak ve hatlarına TL yükleyerek de onlara destek olacak. Bir süre önce Libya'daki müşterileri için çift yönlü bir SMS köprüsü de kuran Turkcell, müşterilerinin yanında onlara destek olmaya devam ediyor.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.