MySpace’in önlenemez düşüşü sürüyor

Bir dönemin popüler sosyal ağı olan MySpace, hızla kan kaybetmeye devam ediyor.

Facebook gelene kadar oldukça yaygın bir sosyal ağ olan MySpace, bitmek bilmeyen düşüşünü durduramıyor. News Corp'un satmaya çalıştığı ancak pek kimsenin ilgilenmediği MySpace, ziyaretçi sayısını büyük bir hızla kaybetmeye devam ediyor. 2011'in ocak ve şubat ayları arasında ziyaretçilerinin %14.4'ünü kaybederek 73 milyon ziyaretçiden 63 milyon ziyaretçiye düşen MySpace'in bu ziyaretçi sayısı, geçen sene aynı dönemki ziyaretçi sayısının yarısına tekabül ediyor.
Birçok müzik grubunun şarkılarını tanıtmak için kullandığı MySpace son dönemlerde bu düşüşü önleyebilmek için tasarımıyla ilgili bazı değişikliklere gitmiş olsa da Facebook'u, tahtından indirebilecekmiş gibi görünmüyor. MySpace'in bu ümitsiz durumu da alıcıların hepsinin gözünü korkutmaya yetiyor. Bu önlenemez gibi görünen düşüşün nasıl sonuçlanacağı ise şimdilik merak konusu.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.