Dropbox 15 ayda %500 büyüdü

En kullanışlı yedekleme programlarından birisi olan Dropbox, hızla büyümeye devam ediyor.

Kullanıcılarına işletim sistemi fark etmeksizin dosyalarını internet üzerinde yedekleme imkanı sunan Dropbox, son derece kullanışlı bir yazılım. 2 GigaByte'lık ücretsiz alan veren (belirli bir ücretle ya da referans vererek başkalarını sisteme üye ederek geliştirilebilir) Dropbox, hızlı büyümesini sürdürüyor. Geçtiğimiz yılın ocak ayında 4 milyon kullanıcısı olan Dropbox, bugün 25 milyon kullanıcıya sahip ve her gün 200 milyon dosya kaydediliyor. Bu büyümede sorun yaşanmaması için şirket yıl sonuna kadar çalışan sayısını ikiye katlayacağını duyurdu.
Reklam için hiç harcama yapmamış olan Dropbox'un bu başarısındaki en önemli unsur ise kullanıcılarına sundukları başarılı hizmet. Şirketin CEO'su ve kurucularından olan Drew Houston, "Dropbox insanların hayatlarındaki işlerin yaratımını ve paylaşımını değiştiriyor. Bina tasarlamak, müzik yapmak ya da bir aile albümü oluşturma aşamasındaki kullanıcılarına dosyalarını istedikleri her yerden bilgisayarları ya da telefonları aracılığıyla ulaştırıyor. Biz ilk olarak dünyanın her tarafındaki kullanıcılara ulaşıp Dropbox'un hayatlarını kolaylaştırmasından heyecan duyuyoruz." dedi. Ayrıca 175'ten fazla ülkede kullanılan Dropbox'un İspanyolca, Almanca, Fransızca ve Japonca dil seçenekleri de yayınlandı.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.