iPad 2 için 2 ay sıra var

Ülkemize hala gelemeyen iPad 2, çoğu Avrupa ülkesinde de bulunamıyor. Karaborsadan alırım derseniz başka.

Tablet bilgisayar pazarı büyümeye devam ederken pazar lideri Apple'nın 11 mart 2011 tarihinde satışa sunulan iPad 2'si dünya çapında büyük ilgi görmeye devam ediyor. Ancak şu anda başta Avrupa Birliği ülkeleri olmak üzere dünyanın birçok ülkesinde iPad 2 almak için Apple Store mağazalarına gittiğinizde size %20'lik bir kaparo karşılığında kuyruğa girebileceğiniz söyleniyor. iPad2 kuyruğunda sıranın size gelmesi için ortalama 2 hafta ile 2 ay arasında bir süre veriliyor.

Apple Japonya'da yaşanılan deprem sonrası Japonya'daki tedarikçilerinden kaynaklanan sıkıntılardan dolayı iPad 2 üretiminde aksamalar yaşandığını açıkladı. iPad2'de kullanılan Toshiba depolama ürünleri, Elpida hafızalar, Asahi dokunmatik ekran camları ve bataryalar Japonya'dan temin ediliyor. iPad2'nin karaborsaya düştüğü ülkeler arasında İtalya, İspanya, Fransa, Almanya, Hollanda, Portekiz gibi ülkelerinde içinde bulunduğu Avrupa Birliği ülkeleri başı çekiyor. iPad 2 için oluşan kuyruğun asıl nedeni konusunda farklı spekülasyonlar yapılmış olsa da bu işin Apple'a yaradığından kimsenin şüphesi yok.

Apple iPad2'nin Türkiye'de ne zaman satışa sunulacağı ise belirsizliğini koruyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.