iPhone'la 4. yıl

Mobil sektöre girişiyle dengeleri alt üst eden iPhone, 4 yaşında.

Piyasadaki birçok usta firmanın aksine 10 sene öncesine kadar iflasın eşiğinde olan ve Steve Jobs ile mükemmel bir dönüşüm sürecine giren Apple; yeni icat ettiği telefonuyla pazardaki bütün dengeleri değiştirmeyi başardı.

Bundan tam 4 sene önce 29 Haziran'da satışa sunulan iPhone ile Apple, sadece ürün gamına bir ürün eklemekle kalmadı; 30 yıllık hayatında hiç ulaşamadığı kadar kullanıcıya ulaşmayı başardı; borsadaki değeri hızla tavan yaptı; Silikon Vadisi'nin en değerli şirketi olmayı başardı; kazandığı deneyim ile tablet kavramına gerçek anlamını kazandıran iPad'in temellerini attı; tüketicilere herşeyin sadece donanım olmadığını gösterdi ve başarılı App Store pazarlama tekniği (gelirlerin %70'i geliştiriciye, %30'u Apple'a) ile geliştiricilerin önünü açtı... iPhone sadece Apple'a kazandırmakla kalmadı, bütün teknoloji pazarının hızlı bir değişim sürecine girmesini sağladı; şirketleri çok daha güçlü akıllı cihazlar çıkarmasını sağladı çünkü gidişat tek operatör, tek telefon ve tek şirkete doğruydu. Android'in mucidi Andy Rubin'in deyimiyle gelecek 1984'ü andırıyordu ve kimse bunu istemiyordu.

Kısacası sadece iPhone ve Apple kullanıcılarının değil, bütün akıllı telefon ve akıllı cihaz kullanıcılarının şu cümleyi söylemesi gerektiğini düşünüyoruz; İyi ki doğdun iPhone...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.