MySpace, Justin Timberlake'in yetenek avcısı olacak

MySpace'in yeni patronu Justin Timberlake, siteyi yeni yeteneklerin yarışacağı bir platforma dönüştürme niyetinde.

Justin Timberlake'in uzun süredir menajeri olan Jhonny Wright Temmuz'un 2'sinde yaptığı açıklamada Myspace'in yeni yeteneklerin gelişebileceği bir yetenek yarışması temalı bir internet sitesi olacağını söyledi. Billboard'un haberine göre, Timberlake'in 'N Sync günlerinden beri menajeri olan Wright ''Siteyi yeteneklerin yarıştığı bir platforma dönüştürmeye karar versek de vazgeçsek de konuyla ilgili ayrıntılı bilgi vereceğiz'' dedi. Amaçlarının Myspace'i tekrar endüstriye sokmak ve burada gerçekten yetenekli yüzler görmek istedklerini de belirtti.

Timberlake ve sosyal ağın yeni yönetimi Ağustos'un 17'sinde basın açıklaması yapmayı planlıyorlar. Timberlake'in ortağı Irvine ile 35 milyon dolarda anlaştıkları ve çoğunu hisse olarak aldığı belirtildi. Bundan saatler sonra Timberlake'in hissedar olduğu ve kendi ofisinden ekibiyle sosyal ağın yapısnda değişiklikler yapabilecek yetkisi olduğu da belirtildi.

Ünlü şarkıcı ve oyuncu Justin Timberlake Myspace'i alarak bir yetenek yarışmasına çevirmesinin amacının sosyal medya ile yeni yetenekler keşfetmek ve onları piyasaya çıkarmak olduğunu söylüyor.

Kaynak: İHA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.