Olimpiyat rekabeti Twitter'da başlıyor

Londra 2012 Olimpik ve Paralimpik oyunlarındaki ülke rekabeti bugün Twitter'da başladı.

Bütün ülkelerin katıldığı en büyük ve en köklü spor organizasyonu olan olimpiyat rekabeti bu yıl internet ortamına taşınıyor. İlk 20 ülkenin belirleneceği rekabette hangi ülkenin sosyal ağlarda olimpiyatlarla ilgili daha fazla yorum, fotoğraf ve video paylaştığına bakılacak. 27 Temmuz 2012'de Londra'da başlayacak olan olimpiyat oyunlarına 1 yıl kala başlayan bu yarışma ile olimpiyat heyecanının 1 yıl boyunca akıllarda olması hedefleniyor.

Şimdilik ev sahibi İngiltere'nin 20.000 tweet ile önde götürdüğü rekabete katılmak için içinde #1yeartogo hashtag'i ve ülkenin 3 harfli kodunun bulunduğu bir tweet atmak yeterli. Saniyede 7.196 tweet ile rekor kırılan FIFA Kadınlar Dünya Kupası'ndaki rekorun kırılmasını hedefleyen olimpiyat komitesi, yarışmalara 200 ülkeden katılacak olan 10.500 atletin de sosyal medyada yer almasını ve tecrübelerini paylaşmasını istiyor. Olimpiyatların açılış seramonilerine katılamayanların da Twitter'da aktif rol oynamasını amaçlayan olimpiyat komitesi, Mart'ta kullanıcılar tarafından tasarlanabilecek olan maskotun Facebook ve Twitter'dan duyurulacağını açıkladı. Anlaşılan o ki sosyal ağlarla en içiçe geçecek olan olimpiyatlara 1 yılımız kaldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.