Cepten en çok bağlantıyı YouTube'a harcıyoruz

Artık herkes kıyısından köşesinden 3G kullanır durumda. Peki en çok bağlantıyı nereye kullanıyoruz?

Boş zamanlarımızda video izlemeyi çok seviyoruz. Ah o şirin kediler, köpekler... Aslında ayrıntı verilmiyor raporda, fakat en çok izlediğimiz videolar da muhtemelen ya kafa göz yarma videoları ya da şirin kedi köpek videolarıdır. Fakat cepten de video izliyoruz bol bol, en azından araştırma öyle söylüyor.

Allot İletişim'in yaptığı Mobil Trendler araştırmasının sonuçlarına göre, mobil bağlantılardan internet kullanımımızda en çok harcamayı video sitelerine yapıyoruz. Toplam mobil internet bağlantılarının yüzde 39'u ile video izlemiş, %29'u ile ise dosya indirmişiz. İnternette sörf ise yüzde 29'da kalmış.

Video izlediğimiz siteler arasında ise YouTube'un yüzde 22'lik üstünlüğü var.

Aynı raporda mobil uygulama servislerinin de kullanım oranları veriliyor. Buna göre kullanıcılar en çok bağlantıyı yüzde 84 ile ezici bir biçimde AppStore'a harcıyorlar. AppStore'u yğzde 13 ile Android Market izliyor. Diğerleri ise yüzde 3'te kalıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.