Vodafone, Koçnet'i bünyesine katmaya hazırlanıyor

Vodafone, hem kurumsal müşteri segmentindeki konumunu daha da güçlendirmeyi, hem de ADSL pazarına güçlü bir giriş yapmayı planlıyor.

Vodafone Türkiye ile Koç Holding, Koçnet Haberleşme Teknolojileri ve İletişim Hizmetleri A.Ş. ("Koçnet")'in hisselerinin tamamının Vodafone Holding A.Ş.'ye devri için anlaşma imzaladı. Hisse devri, ilgili kurumların onaylarının alınmasını takiben tamamlanacak.

Vodafone Türkiye, kurumsal müşterilerine"bütünleşik Telekom çözümleri" sunarak en çok tercih edilen operatör olmak üzere sürdürdüğü stratejisini, yeni bir stratejik satın alım ile pekiştiriyor. Mart 2010'da Borusan Telekom'u bünyesine katan Vodafone Türkiye, yıl boyunca kurumsal müşteri segmentindeki konumunu giderek güçlendirerek, 2011-12 mali yılının birinci çeyreğinde kurumsal segment gelirlerinde yüzde 36'lık bir büyüme kaydetti. Bu strateji ile paralel olarak, pazarın önde gelen alternatif telekom operatörü olan ve cirosu 2005-2010 yılları arasında yıllık ortalama %26 artma başarısı sergileyen Koçnet'i satın alma kararı ile, Vodafone Türkiye, hem kurumsal müşteri segmentine yönelik ürün ve hizmet portföyünü daha da geliştirmeyi, hem de aynı zamanda bireysel müşteri segmentine yönelik ürün ve hizmet portföyüne BiRi markası ile ADSL hizmetlerini de ekleyerek genişletmeyi planlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.