Google'a "Sür, gidelim!" der misiniz?

Bilindiği üzere Google bir süredir , bir şoföre ihtiyaç olmadan kendi kendine gidebilen araç üzerinde çalışıyor.

Bir an hayal edelim.Yıl 2014 ve Google ünlü bir otomobil firması ile 'insansız araba' konusunda anlaştığını duyurdu. Direksiyon sizde değil de Google teknolojisinde olacak. Bir araba satın alacaksınız ve önünüzde iki seçenek var. Ya bildiğiniz usulde bir araba alacaksınız ya da Google'ın otomatik sürüş teknolojisi yüklü bir araba. Hangisini tercih ederdiniz ?

Google'ın kendi kendine gidebilen araç projesini duyan internet kullanıcıları elbette ilk olarak kaza olma riski üzerinde durdular. Kullanıcılar ölüm,kalım anlarında kritik kararları kendi kendine giden bir otomobilin vermekte zorlanacağı, donanım veya yazılımda anlık arızaların kötü sonuçlar doğurabileceğini belirtti. Hayatlarını ve ailelerinin hayatını bir yazılıma teslim edemeyeceklerinin üstünde durdular.

Öte yandan , bu teknoloji bir çok güzel yanı beraberinde getiriyor. Açlık , dikkat dağılması , uykusuzluk gibi sorunlar ile boğuşan sürücüler trafikte daha rahat olmak için bu arabaları tercih edebilirler. Ayrıca Google'ın bu projesi zamansızlık problemi yaşayan ve trafikte geçirdiği zaman çok önemli olan sürücüler için de cazip görünüyor.

Peki sizin tercihiniz ne olurdu ?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.